Bærbar - lader ikke !!!
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 13-05-01 01:00

Hej

Jeg har en compaq armada, som efter en total formattering ikke længere lader
batteriet op !!!
Den kan registrer godtnok at det bliver sat i men, den lader det ikke op
!!!!!!
Kan der være en sammenhæng med, at batteriet ikke sad i da jeg installerede
styrestystemet (win 2000) på ny.....?!

Ifølge manualen er der noget med, at man kan calibrere sit batteri for at
afhjælpe evt. problemer - hvordan gør jeg det og kan det måske hjælpe..

Er der nogen der har en ide om hvad der kan være galt.....Jeg er ved at
blive desperat..

--
M.v.h.
T. Jensen

Fra : Henning

Dato : 13-05-01 08:27

!
> [...]
>
>Ifølge manualen er der noget med, at man kan calibrere sit batteri for at
>afhjælpe evt. problemer - hvordan gør jeg det og kan det måske hjælpe..

I kontrolpanelet er der en Compaq Power Managment - forudsat du har
installeret Compaq-softwaren?

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 13-05-01 11:15

--
M.v.h.
Thore Jensen
"Henning" <ingen@email.tx> skrev i en meddelelse
> !

> I kontrolpanelet er der en Compaq Power Managment - forudsat du har
> installeret Compaq-softwaren?
>
> Henning
> hsb@REMOVETHISimage.dk

Ahh..... der ligger hunden begravet så......det havde (har) ikke.....
det gør jeg straks......