MS-SQL: SELECT INTO fra ekstern SLQ-server~
Fra : Morten Snedker

Dato : 21-09-04 09:16

Fra en ekstern IP-adresse vil jeg gerne selecte fra en tabel til en
tabel på min lokale PC. Kan dette lade sig gøre fra Query Analyzer, og
hvordan skal det i givet fald se ud? Og skal jeg være connected til
den eksterne eller lokale...eller er det lige meget?

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk

Fra : Morten Snedker

Dato : 21-09-04 09:32

Found out. Tak for ingenting.

/Snedker
---

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-09-04 09:44

"Morten Snedker dbconsultdotdk>" wrote

> [...]
> hvordan skal det i givet fald se ud? Og skal jeg være connected til
> den eksterne eller lokale...eller er det lige meget?

I de tilfælde bruger jeg altid "Import and Export Data" wizarden
Det virker fortrinligt

- Peter

Fra : Morten Snedker

Dato : 22-09-04 08:12

On Tue, 21 Sep 2004 10:44:19 +0200, "Peter Lykkegaard"
<polonline@hotmail.com> wrote:

>I de tilfælde bruger jeg altid "Import and Export Data" wizarden
>Det virker fortrinligt

Problematikken var: et sql-script afvikles op mod tabeller på en
remote server, hvor der genereres en temporær tabel, som blot
returneres til QA's resultpane. Output ville vi gerne have gemt i en
tabel på egen server.

Vi har udelukkende læserettigheder på remote server, hvorfor vi ikke
kunne oprette tabellen dér.

Og det egentlige problem var syntaksen, men lidt google kombineret med
BOL...nåh ja, og så en sjat af den famøse tålmodighed - var vejen
frem.

Så Import/Export var ikke en option. But thx anyway! =B-)

/Snedker
---