Tabeltræning
Fra : Klaus

Dato : 21-09-04 00:22

Hej med jer.

Min datter på 13 år kan endnu ikke den lille tabel.
Findes mon et træningsprogram på nettet?
Da jeg håber på en kun kortvarig brug af programmet, skal det helst være
freeware.

Klaus

Fra : Poul C

Dato : 21-09-04 17:38

Hej Klaus

"Klaus" skrev i en meddelelse
> Findes mon et træningsprogram på nettet?
> Da jeg håber på en kun kortvarig brug af programmet, skal det helst være
> freeware.

Du kunne jo prøve http://www.hedensted-skole.dk og klikke på linket "TABEL"
i højre side.
Man kan afvikle programmet direkte eller vælge at downloade det.

Da jeg selv har lavet programmet kan jeg roligt love dig at bruge det frit,
så længe du (din datter) vil!

Nu ved jeg ikke om du selv er lærer, - men din datters klasse må også gerne
bruge det.

God fornøjelse.

Mvh Poul Christoffersen

Fra : Klaus

Dato : 21-09-04 22:57

> Nu ved jeg ikke om du selv er lærer, - men din datters klasse må også
gerne
> bruge det.
>
> God fornøjelse.

Nej Poul, jeg er bare en far der ikke accepterer at en pige på 13 år
ikke kan den lille tabel. Slet ikke når hun nærmest kan et helt Linie
3-show udenad. Og tak for at de må bruge det på klassen.

Mvh

Klaus

Fra : Kim

Dato : 21-10-04 17:54

"Klaus" <hebs@fjerndette.esenet.dk> skrev>
Min datter på 13 år kan endnu ikke den lille tabel.
> Findes mon et træningsprogram på nettet?
> Da jeg håber på en kun kortvarig brug af programmet, skal det helst være
> freeware.

Min datter på 8 kan næsten nu og nu går vi snart
i gang med at dividere.

Jeg bruger meget www.matematikbogen.dk/
hvor jeg også printer ud samt jeg selv har lavet
en ti-tabel hvor hun så udfylder de tomme felter.

Køb evt cd'en " Gange med Sange "
Efter et par uger så synger hun fra 0 til 10 tabellen.

Mvh Kim