OT: Efterlysning af Rottweiler tæve (Århus~
Fra : Berit Nielsen

Dato : 20-09-04 23:12

Rottweiler tæve på 16 uger efterlyses.
Hun er forsvundet fra Holmstrupgårdsvej idag d. 16.9.
Sidst set på vejen omkring sin bopæl omkring middag.
Hjælp ønskes til tilbagebringelse af hende.
Alle oplysninger er yderst velkomne, og vi håber at i vil hjælpe os med at
få hende hjem i live.

Oplysninger kan rettes til
Jan Lundquist på tlf.: 26 71 95 98

På forhånd tak !

Fra : Jacob Madsen

Dato : 21-09-04 19:04

"Berit Nielsen" <wendy_shah@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hjælp ønskes til tilbagebringelse af hende.
> Alle oplysninger er yderst velkomne, og vi håber at i vil hjælpe os med at

En Rottweiler - hmmm. Er det en hest. I så fald må den vel rettelig betegnes
som en Rottweiler HOPPE og ikke en tæve.

Fra : karsten klaaby

Dato : 22-09-04 06:55

"> En Rottweiler - hmmm. Er det en hest. I så fald må den vel rettelig
betegnes
> som en Rottweiler HOPPE og ikke en tæve.

Jeg tror hun har postet den lidt rundt omkring, men inde i dk.fritid.hund
skriver hun de har fundet den igen i god behold.
MVH Pia