Cybercity router udskiftning.
Fra : HKS

Dato : 20-09-04 22:47

Efter at have læst andre tråde om emnet er jeg kommet frem til en router der
skulle kunne bruges : Linksys WAG54G.

Mit spørgsmål synes dog ikke at blive besvaret i de andre tråde så jeg
spørger her.

De fleste vil gerne skifte fordi der er vente tid (1-5 sek) fra du klikker
på et link til der faktisk sker noget, vil det problem blive fjernet hvis
jeg skifter til f.eks denne model ?

Min nuværende router er 650R.

Fra : Dorph

Dato : 21-09-04 08:17

"HKS" <not@likely.com> wrote in message
> [...]
> på et link til der faktisk sker noget, vil det problem blive fjernet hvis

Ja det vil være løst da det er routeren (650R) der har dette problem.