doubleclick
Fra : Bænni

Dato : 20-09-04 21:41

Hej NG

Kan ske det ikke er her jeg skal skrive om at jeg er hamrende træt af
doubleclick.

Men nu gør jeg det alligevel.

Jeg har spybot til at køre og den spørger med jævne mellemrum om jeg vil
downloade doubleclick. Og så skriver jeg altså nej til det er par gange. Jeg
har været rundt i alle mulige og umulige opsætninger og i diverse NG'ere i
udlandet, men lige m,eget har det hjulpet. Hvad gør jeg?

Jeg har XP må maskinen.

Venlig hilsen
Synonym

Fra : kk

Dato : 21-09-04 08:34

"Bænni" <Fake@fake.fake> wrote in message
> [...]
> har været rundt i alle mulige og umulige opsætninger og i diverse NG'ere i
> udlandet, men lige m,eget har det hjulpet. Hvad gør jeg?

Ad-aware kan fjerne doubleclick.
Find og installer derefter IEspyad, så ser du den ikke mere. IEspyad kan du
finde og læse om på www.spywarefri.dk . Det er, kort fortalt, en .reg fil
som indlæses. Den indeholder en lang række af de ting og steder, som man
gerne vil undgå. Den skal opdateres en gang imellem, men det finder du
hurtigt ud af, hvordan.
mvh
kk

Fra : Per

Dato : 21-09-04 09:34

"Bænni" <Fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> [...]
> har været rundt i alle mulige og umulige opsætninger og i diverse NG'ere i
> udlandet, men lige m,eget har det hjulpet. Hvad gør jeg?

---

Hey Bænni!

Åben Spybot - tryk på imunisering - og vælg så nederst på siden til højre
hvor du kan trykke på en pil "bloker alle uønskede sider stiltiende"

Så kommer den ikke op og spørger om doubleklik mere, men standser dem uden
at informere dig derom. Det bruger jeg selv.

Du kan ikke komme uden om doubleklik det er simpelthen noget der er på de
hjemmesider du besøger.

Du kan altid prøve at gå ind på www.sol.dk der er der et par stykker
doubleklik hvis du vil prøve hvordan de forskellige indstillnger virker i
spybot.

Mvh. Per!

Fra : Bænni

Dato : 21-09-04 17:52

> [...]
>
> Du kan altid prøve at gå ind på www.sol.dk der er der et par stykker
> doubleklik hvis du vil prøve hvordan de forskellige indstillnger virker i

Hej Per
Det var det!! Tak for hjælpen!

Bæ9