Hav Hjul
Fra : Claus

Dato : 20-09-04 20:42

Hej Gruppe

Jeg går rundt med tanker om at købe et nyt havhjul, jeg har et ambassadeur
7000 ( De gode gamle røde ) og det kører også perfekt og har været på revet
og kattegat mange gange, men jeg syntes det virker lidt lille når fiskene
skal trækkes ud af vragene , og derfor kunne jeg godt tænke mig et andet
hjul til dette fiskeri , jeg har kigget på shimano tld , da jeg syntes
leverdrag bremse ser ud til at være en god løsning , men jeg vil samtidig
gerne have linefører , er der nogen der kender et godt og slidstærkt hjul
med de kvaliteter der samtidig er til at komme til for penge.?

Hilsen Claus

Fra : MGJ

Dato : 21-09-04 04:56

">> gerne have linefører , er der nogen der kender et godt og slidstærkt
hjul
> med de kvaliteter der samtidig er til at komme til for penge.?
>
> Hilsen Claus

Jeg er meget godt tilfreds med mit ambassadeur 10000 BG

MGJ

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 21-09-04 07:18

"MGJ" <*REMOVE_THIS*drageflyver@msn.com> wrote in message

> ">> gerne have linefører , er der nogen der kender et godt og slidstærkt
> hjul

> Jeg er meget godt tilfreds med mit ambassadeur 10000 BG
>
> MGJ

Jeg var hos Jan og Bo i sidste uge og så de havde Amb. 10000 på udsalg til
1.000.
Ved ikke hvad udgave det var, men det var sølvfarvet.
Mit 10000 er still going strong selvom jeg købte det i starten af firserne.

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Pastoren

Dato : 21-09-04 17:05

hej
mit Daiwa LD50H køre helt perfekt og har gjort det siden 1988 , så det er
mit valg

kab

Fra : Kent Hald

Dato : 24-09-04 13:21

Køb en PENN GTI 330,
den er ganske enkelt uopslidelig, og den er
tilpas lavgearet, så man orker at hive stortorsken
op fra de store dybder uden problemer.
Den kan fås for 998,00Kr.
Se www.lionfish.dk/havfiskeri.

Hilsen kbh

Fra : Claus

Dato : 24-09-04 23:08

Takker for svarene
Jeg kan ikke finde billede af penn hjulet da linket ikke virker ( Måske er
det min pc den er gal med )

Claus

Fra : Kent Hald

Dato : 24-09-04 23:25

OK så prøv www.lionfish.dk og se under havfiskeri.
Jeg kan sende dig et billede af hjulet.

Hilsen KBH

Fra : Henrik Jensen

Dato : 25-09-04 19:55

Efter min mening er Ambassadeur 10000 det rigtige valg. I det
senest nr. af Fisk og Frí har Jan & Bo Fiskeforretning det til
999,- hvilket er et røverkøb

mvh

Henrik