Unlocke en NEC E616v uden 3 sim kort
Fra : Dzion

Dato : 20-09-04 20:29

Jeg overvejer at købe subj. brugt er det muligt at unlocke den til CBB uden
et 3 kort...

Fra : René Jensen

Dato : 20-09-04 20:51

"Dzion" <mfbh21Fjern_dette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at købe subj. brugt er det muligt at unlocke den til CBB
> uden
> et 3 kort...

Det tror jeg du får svært ved, det kan ikke gøres online uden 3 kort så vidt
jeg ved.
men om det kan gøres med kabel skal jeg slet ikke gøre mig klog på :-|

Mvh.
René
www.TekIt.dk
Alt er gratis!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-09-04 22:52

On Mon, 20 Sep 2004 21:50:40 +0200, "René Jensen" <rene@tekit.dk>
wrote:

>Det tror jeg du får svært ved, det kan ikke gøres online uden 3 kort så vidt
>jeg ved.

I nogle tilfælde, så kan det godt. Online er dog (efter min mening) et
forkert ord at bruge. Hvis vi skal holde os til det udenlandske, så er
remote mere korrekt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : helloo.dk

Dato : 20-09-04 22:59

> I nogle tilfælde, så kan det godt. Online er dog (efter min mening) et
> forkert ord at bruge. Hvis vi skal holde os til det udenlandske, så er
> remote mere korrekt.

Hedder stadig Online hvis det er over internettet.. Har du aldrig set
udenlandsk film?
"Are you online?"
Men det er jo ordkløveri...
Hilsen Dan
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-09-04 23:13

Dan skrev:

>Hedder stadig Online hvis det er over internettet.. Har du aldrig set
>udenlandsk film?
>"Are you online?"

Jeg er klar over, hvad ordene "remote" og "online" dækker over, og det
er ikke det samme.

Er det fx en nødvendighed, at man er koblet på nettet (dvs online),
mens telefonen låses op?

>Men det er jo ordkløveri...

Hvis du mener du starter med at ordkløve, så undrer det mig, at du har
skrevet dit indlæg. Er ordkløveri ikke noget hø?

De to ord betyder noget forskelligt. Remote betyder, at det er
"fjernt", dvs. ikke lokalt. Remote behøver ikke at have en disse med
internettet at gøre. NEC e616V kan fx lige så godt låses op over
telefonen (stadig "remote", men ikke "online").

Bemærk i øvrigt, at jeg skrev, at det var min mening, at ordet
"online" er forkert at bruge i denne sammenhæng.

Venligst,
Lasse Hedegaard