390 L 6 Kantet Akvastabil special bygget a~
Fra : Helliganden - [2300]

Dato : 20-09-04 20:19

Dette akvarie er MENT til saltvand men har kun været brugt til fersk

390L 6 Kantet, special bygget på bestilling, der findes ikke et magen til ca
2½ år gammelt.

sælges ikke for under 1500 kr har kostet 6000 at få bygget.

et special bygget bord koster 650 kr, i alu, jeg kan henvise til plante
importen som har givet tilbud på det.

det er topplade med i glas. der medfølger intet udstyr. andet end den vame
sjover der ses på billedet

http://80.167.194.228/andet/akvarie.jpg

mvh. jesper 2300

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 22:12

Helliganden - [2300] wrote:
> sælges ikke for under 1500 kr har kostet 6000 at få bygget.

I denne gruppe får du højst 3 skumbananer, da køb og salg kun må foregå i
markedsgrupperne.

Og der har du vist i øvrigt også krydspostet til.....

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-09-04 23:49

"Helliganden - [2300]" <donis5@msn.com> skrev i en meddelelse
> Dette akvarie er MENT til saltvand men har kun været brugt til fersk

Kan ikke lige se hvad der gør det specielt til saltvand - er der noget man
ikke kan se på billedet ?

/Ole

Fra : Helliganden - [2300]

Dato : 21-09-04 08:14

rigtigt nok, men det som jeg "ville" var at lave hul i midten og trække
strøm ned gennem en stor levende sten. således at akvariet kunne stå helt
frit uden ledninger ud over kanterne det ville væære pisse fedt. jeg har
snakket med den stoer saltvands butik der ligger her ind epå amager kan ikke
huske hvad de hedder. de kunne sagtens lave det.

Fra : Brizz

Dato : 21-09-04 10:00

> [...]
ca
> 2½ år gammelt.
>
> sælges ikke for under 1500 kr har kostet 6000 at få bygget.

Vil da gerne give en pose let gumlet skum bananer.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Helliganden - [2300]

Dato : 21-09-04 10:05

jamen det er da et seriøst bud, det er jeg glad for .-]

Fra : Brizz

Dato : 21-09-04 10:18

> jamen det er da et seriøst bud, det er jeg glad for .-]

Du var advaret

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Helliganden - [2300]

Dato : 21-09-04 10:22

nu kan jeg ikke se hvor du poster fra hehe men jeg ser dit indlæg fra en
markeds gruppe hehe

:-]

Fra : Brizz

Dato : 21-09-04 10:42

> nu kan jeg ikke se hvor du poster fra hehe men jeg ser dit indlæg fra en
> markeds gruppe hehe

Skriver fra news:dk.fritid.dyr.akvarium og ikke en markeds gruppe

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Helliganden - [2300]

Dato : 21-09-04 11:07

beklager :-]

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-09-04 11:14

Brizz wrote:
> Skriver fra news:dk.fritid.dyr.akvarium og ikke en markeds gruppe

Problemet er så at den krydspostet så svaret kommer i tre grupper - hvoraf
kun dk.marked.privat.dyr.akvarium er rigtig.....

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Helliganden - [2300]

Dato : 23-09-04 20:35