Upload?
Fra : mendoza

Dato : 20-09-04 20:07

Hej....

Jeg har i øjeblikket Tele2 adsl 512/512 til 340,-.... Jeg overvejer at
tilmelde mig deres nye tilbud på 1048/128... Med hvad er bedst: at beholde
større upload, eller at få større download... umiddelbart lyder 128kb upload
lidt for lidt?

--
Mendoza

Fra : BorreBoy

Dato : 20-09-04 20:29

"mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilmelde mig deres nye tilbud på 1048/128... Med hvad er bedst: at beholde
> større upload, eller at få større download... umiddelbart lyder 128kb

Det kommer sgu' da an på hvad dit behov er!!!

Fra : mendoza

Dato : 20-09-04 20:44

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> "mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Det kommer sgu' da an på hvad dit behov er!!!

Nå, ja... det havde jeg sgu da glemt at nævne... bruger lidt p2p netværk,
spiller lidt på gameservere og surfer en del...

--
Mendoza

Fra : BorreBoy

Dato : 20-09-04 20:53

> "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> beholde

> Nå, ja... det havde jeg sgu da glemt at nævne... bruger lidt p2p netværk,
> spiller lidt på gameservere og surfer en del...

Så ville jeg beholde 512/512 forbindelsen; men det er jo bare min mening.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : mendoza

Dato : 20-09-04 21:09

> Så ville jeg beholde 512/512 forbindelsen; men det er jo bare min mening.

Thanx...

--
Mendoza

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-09-04 21:39

"mendoza" <mendoza@nospam.dk> wrote in message

> Thanx...

ja jeg ville heller ikke skifte, har også en Tele2 512/512 og synes det er
fint..... Men måske er det fordi jeg måske i kommende fremtid for comX
bredbånd med over 10/10Mbit

Fra : Søren Blom

Dato : 20-09-04 20:29

"mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev
> Med hvad er bedst: at beholde
> større upload, eller at få større download... umiddelbart lyder 128kb
> upload
> lidt for lidt?

Det kommer jo helt på dit behov, bruger du fildeling osv. så er 128 nok lige
i underkanten, men personligt ville det fint dække vores behov.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk