PCI-grafikkort på Asus P4P800-E Deluxe
Fra : Kasper Bøggild

Dato : 20-09-04 18:35

Hej Alle.

Har netop monteret ovenstående bundkort, men under opstart får jeg at vide
(asus velbale fejldiagnosticering) at den fejler ved vga-testen.

Mit PCI-grafikkort har kørt perfekt i en ældre maskine, og jnf. manualen
burde bundkortet også kunne køre med PCI grafikkort. Har prøvet andre
PCI-slots med samme resultat. Kan jeg have overset noget.

Grunden til at jeg bruger et gammelt PCI grafikkort er at maskinen skal
bruges til en server.

/Kasper

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 20-09-04 21:53

On 2004-09-20, Kasper Bøggild <sep04@mail.dk> wrote:
> Grunden til at jeg bruger et gammelt PCI grafikkort er at maskinen skal
> bruges til en server.

Har du prøvet at sætte den op til ikke at stoppe ved fejl (evt andre fejl
end manglende keyboard)?

Jeg har kørt med asus board helt uden gfx kort. Givet det var ikke P4
boards, men alligevel.

Thomas

Fra : sls

Dato : 21-09-04 09:03

"Kasper Bøggild" <sep04@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> burde bundkortet også kunne køre med PCI grafikkort. Har prøvet andre
> PCI-slots med samme resultat. Kan jeg have overset noget.

Står den til AGP i bios?

Mvh Sid