/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Unlock Mobiltelefon
#NavnPoint
openphone.. 7698
helloo.dk 6149
johs 3482
joker 1538
NKSDK 1479
Nordsted1 1463
rotw 1029
refi 727
D9N 715
10  Squanto 646
Nokia 3220 kan den låses op remote?
Fra : J


Dato : 20-09-04 17:34

/J



 
 
helloo.dk (20-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 20-09-04 20:10

Jeg har hørt om 3210,3210i og 3260 men ikke 3220.
Men jeg kan godt se den er kommet..
http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=193
Men tror det er en Asic 6 som en 6230
Hilsen Dan

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gratis Dansk side til blandt andet Nokia , NEC og Samsung med mere
100% garanti på alt hvad vi laver, også SE T630 unlock uden Testpoint
Kik forbi siden på http://www.helloo.dk og se en rigtig ægte Unlocker
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"J" <j@REMOVEcrazyslagelse.dk> wrote in message
news:BBD3d.50914$Vf.2452394@news000.worldonline.dk...
> /J
>
>



Lasse Hedegaard (20-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 20-09-04 23:07

Dan skrev:

>Jeg har hørt om 3210,3210i og 3260 men ikke 3220.
>Men jeg kan godt se den er kommet..
>http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=193

Du henviser til en uofficiel side om Ericsson A2618?

Man kan læse om Nokia 3220 hos Nokia selv:
http://www.nokia/phones/3220/

>Men tror det er en Asic 6 som en 6230

Det er det ikke.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

helloo.dk (21-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 21-09-04 08:51

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:eakuk0lfe9oq26rihaen7sqab2vj1fvr2c@4ax.com...
> >Men tror det er en Asic 6 som en 6230
>
> Det er det ikke.

Det er også ligemeget da man kan låse den op Gratis på www.TekIt.dk
Hilsen Dan

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



J (22-09-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 22-09-04 09:08

[SNIP]

> Det er også ligemeget da man kan låse den op Gratis på www.TekIt.dk
> Hilsen Dan

Nope, det virker desværre ikke med en 3220 debitel telefon.

/J



Lasse Hedegaard (22-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 22-09-04 09:18

On Wed, 22 Sep 2004 10:08:24 +0200, "J" <j@REMOVEcrazyslagelse.dk>
wrote:

>Nope, det virker desværre ikke med en 3220 debitel telefon.

Næh, ikke der.

En gut havde forleden også problemer med en Nokia 6600 - hvor han ikke
kunne finde en brugbar kode. Det lykkedes ham dog at få låst den op
(stadig med kode, den korrekte denne gang), efter en henvendelse til
undertegnedes firma - se evt. http://kortlink.dk/bec

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

helloo.dk (22-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 22-09-04 10:26

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:prc2l0litrsfusmgoj4smd3quoa6t3adl8@4ax.com...
>efter en henvendelse til
> undertegnedes firma - se evt. http://kortlink.dk/bec


Nå man må altså godt lave reklame her bare man hedder Lasse Hedegaard??

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Lasse Hedegaard (22-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 22-09-04 10:52

Dan skrev:

>Nå man må altså godt lave reklame her bare man hedder Lasse Hedegaard??

Jeg linkede til et tidligere indlæg, hvor der stod, at en gut havde
fået en telefon låst op hos mig, efter et forgæves forsøg hos dig. Du
havde foreslået ham at sende telefonen til dig, men jeg kunne så
fortælle, at jeg havde fundet den korrekte kode til ham (så der var
altså ingen grund til at sende den).

Det er jo akkurat det samme som det problem "J" nu står i - derfor
skrev jeg som jeg gjorde.

Jeg kan godt forstå, at du ser det som et nederlag, at du ikke kan
låse disse telefoner op med koder, når du råber så højt op om hvor
professionel du er.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

helloo.dk (22-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 22-09-04 17:13

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:kli2l0lif00feghj2uda0ukhkd0j3lug74@4ax.com...
>Bla.. Bla.. Bla...

HVorfor snakker du udenom?? Kan du ikke bare indrømme at det var lidt skidt
du kom til at lave reklame her som du har så tralvt med at vi andre ikke
må????
Hilsen Dan
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Lasse Hedegaard (22-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 22-09-04 17:30

Dan skrev:

>HVorfor snakker du udenom?? Kan du ikke bare indrømme at det var lidt skidt
>du kom til at lave reklame her som du har så tralvt med at vi andre ikke
>må????

Alt er relativt. Ja, jeg skrev, at jeg kunne hjælpe - men samtidig
satte jeg det klart, at disse gratis services ikke altid holder - det
må også være relevant for gruppen. Du har på få dage set 3 eksempler
på, at koderne derfra ikke har virket. Nokia er blevet hurtigere, men
der er stadig nogle der kan løbe fra dem

Der er ikke tale om, at tæppebombe nyhedsgrupperne med links til ens
kommercielle hjemmeside. I øvrigt synes jeg nok jeg har taget det med
ro mht. at frabede mig kommercielle indlæg. Da du begyndte at snakke
om, en klage/underskriftsindsamling, så måtte jeg dog reagere - og det
gjorde jeg.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

helloo.dk (22-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 22-09-04 21:47

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:go93l0h2jiaqsqgl7bij6ueeqnr77a29mh@4ax.com...
Bla bla..

Stadig udenom...

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Lasse Hedegaard (22-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 22-09-04 21:51

Dan skrev:

>Stadig udenom...

Det er jo nemt at blive ved med at skrive sådan. Jeg besvarer helt
konkret, men det virker til, at du blot putter fingrene i ørerne.

PS! Din signatur er på 8 linier (dog kun 6 med tekst/tegn), du bedes
holde den på 4 linier (af max 72 tegn).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

helloo.dk (22-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 22-09-04 23:21

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:r8p3l093k7upr8un588d5j7ol3es8u93e1@4ax.com...

> PS! Din signatur er på 8 linier (dog kun 6 med tekst/tegn), du bedes
> holde den på 4 linier (af max 72 tegn).

Den er faktisk kun på 4 linjer.. Men måske køre du med for lille en
opløsning til at kunne se det eller også har du bare ikke lært at tælle
endnu..

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Lasse Hedegaard (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 23-09-04 00:02

Dan skrev:

>> PS! Din signatur er på 8 linier (dog kun 6 med tekst/tegn), du bedes
>> holde den på 4 linier (af max 72 tegn).
>
>Den er faktisk kun på 4 linjer.. Men måske køre du med for lille en
>opløsning til at kunne se det eller også har du bare ikke lært at tælle
>endnu..

Din signatur er på 8 linier. De 6 første linier indeholder tegn, og de
to nederste linier indeholder kun linieskift - se herunder. Outlook
Express er noget hø til usenet, og du kan muligvis ikke se de to
nederste linier (da de ikke indeholder nogle tegn), men der er også de
6 linier med tegn.

0--
1~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
3vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det
virker
4da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
5Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
6~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
7
8

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

helloo.dk (23-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 23-09-04 00:40

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:tr04l05tom5qchf4ld4f5oqooatdp6qse0@4ax.com...

> Din signatur er på 8 linier. De 6 første linier indeholder tegn, og de
> to nederste linier indeholder kun linieskift - se herunder. Outlook
> Express er noget hø til usenet, og du kan muligvis ikke se de to
> nederste linier (da de ikke indeholder nogle tegn), men der er også de
> 6 linier med tegn.
>
> 0--
> 1~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> 2Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
> 3vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det
> virker
> 4da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
> 5Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
> 6~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg kan gå med til 2,3,4 og 5. Resten er jo ikke noget.. (vi andre tæller
1,2,3 og 4..)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Lasse Hedegaard (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 23-09-04 09:11

Dan skrev:

>Jeg kan gå med til 2,3,4 og 5. Resten er jo ikke noget.. (vi andre tæller
>1,2,3 og 4..)

Jeg startede på nul, for at vise, at den første linie
(signaturadskilleren) ikke tæller med. Alt herefter er din signatur,
og der er 8 linier. De første 6 linier har du skrevet noget på - godt
nok ikke tekst på linie 1 og 6, men de tæller med.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

helloo.dk (23-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 23-09-04 10:34

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:s215l0htvsg6g8d16gkv0d4dl1lhjgmke8@4ax.com...
> Jeg startede på nul, for at vise, at den første linie
> (signaturadskilleren) ikke tæller med. Alt herefter er din signatur,
> og der er 8 linier. De første 6 linier har du skrevet noget på - godt
> nok ikke tekst på linie 1 og 6, men de tæller med.

Det er de jo nød til da jeg ellers ikke overskriver de 4 linjer, og så har
du ikke noget at brokke dig over...
Hilsen Dan
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Lasse Hedegaard (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 23-09-04 10:52

Dan skrev:

>Det er de jo nød til da jeg ellers ikke overskriver de 4 linjer, og så har
>du ikke noget at brokke dig over...

Suk! Du kan ikke blot overholde netiketten?

Tror du en signatur som den jeg har indsat herunder er OK?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
########################################
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
========================================
????????????????????????????????????????????????????????????
Korrekt, den er for lang, selvom der kun er en enkelt linie reel tekst

J (22-09-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 22-09-04 16:27

Det er jo fordi man skal bruge kode 1 på 6600. Er det ikke noget alle ved?
:)

/J

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:prc2l0litrsfusmgoj4smd3quoa6t3adl8@4ax.com...
> On Wed, 22 Sep 2004 10:08:24 +0200, "J" <j@REMOVEcrazyslagelse.dk>
> wrote:
>
> >Nope, det virker desværre ikke med en 3220 debitel telefon.
>
> Næh, ikke der.
>
> En gut havde forleden også problemer med en Nokia 6600 - hvor han ikke
> kunne finde en brugbar kode. Det lykkedes ham dog at få låst den op
> (stadig med kode, den korrekte denne gang), efter en henvendelse til
> undertegnedes firma - se evt. http://kortlink.dk/bec
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
> http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
>
> Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/



Lasse Hedegaard (22-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 22-09-04 17:07

On Wed, 22 Sep 2004 17:26:56 +0200, "J" <j@REMOVEcrazyslagelse.dk>
wrote:

>Det er jo fordi man skal bruge kode 1 på 6600.

Det er nu ikke nødvendigvis korrekt, fx ikke i dette tilfælde. I
øvrigt er "kode 1" ikke bare "kode 1" - den skal jo udregnes korrekt.

Desuden var det som sagt ikke en kode der sluttede på 1# (eller 7#)
der skulle til for at låse telefonen op.

>Er det ikke noget alle ved? :)

Nej, ikke alle ved hvordan man udregner den korrekte kode :)

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

J (22-09-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 22-09-04 17:17


> Det er nu ikke nødvendigvis korrekt, fx ikke i dette tilfælde. I
> øvrigt er "kode 1" ikke bare "kode 1" - den skal jo udregnes korrekt.

Ok. Vidste jeg ikke.

> Desuden var det som sagt ikke en kode der sluttede på 1# (eller 7#)
> der skulle til for at låse telefonen op.

Ok. Der kan man bare se. Så har jeg nok bare været heldig.

> >Er det ikke noget alle ved? :)
>
> Nej, ikke alle ved hvordan man udregner den korrekte kode :)

Næ, det er det måske ikke så.

Mvh. J



helloo.dk (22-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 22-09-04 17:29

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:rg83l0dum56jm2dm6siefq4t3l7ichm29r@4ax.com...

> Det er nu ikke nødvendigvis korrekt, fx ikke i dette tilfælde. I
> øvrigt er "kode 1" ikke bare "kode 1" - den skal jo udregnes korrekt.
>
> Desuden var det som sagt ikke en kode der sluttede på 1# (eller 7#)
> der skulle til for at låse telefonen op.
>
> >Er det ikke noget alle ved? :)
>
> Nej, ikke alle ved hvordan man udregner den korrekte kode :)

Ja der er nogle som har fået det af vide og ikke vil dele med andre, men
hellere vil spille kong Smarte...
Så er der andre som får noget at vide og fortæller det til alle andre så de
også kan få glæde af det!
Derfor er der jo lavet en gratis side på www.TekIt.dk da det jo ikke er
noget vi skal tjene fedt på når det nu ikke er svært.
Os som ikke bruger koder til kunderne kan jo ikke have en interasse i
hvordan det virker da vi selv bruger andet udstyr..
Men jeg kan godt se at jer som "kun" kan bruge koder ikke har andre
muligheder...
Atter engang synd for Lasse Hedegaard
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Lasse Hedegaard (22-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 22-09-04 17:34

Dan skrev:

>Ja der er nogle som har fået det af vide og ikke vil dele med andre, men
>hellere vil spille kong Smarte...

Jeg lever af min viden omkring unlock. Jeg bruger megen tid på
research, og nej - jeg arbejder ikke gratis, så ville jeg ikke kunne
leve af det.

>Så er der andre som får noget at vide og fortæller det til alle andre så de
>også kan få glæde af det!

Det er op til dem, men det er så ikke altid, at de er "med på det
nye".

>Derfor er der jo lavet en gratis side på www.TekIt.dk da det jo ikke er
>noget vi skal tjene fedt på når det nu ikke er svært.

Den fungerer som du kan se ikke med de nyeste udgaver, der har været 3
eksempler bare her i gruppen de sidste par dage.

>Os som ikke bruger koder til kunderne kan jo ikke have en interasse i
>hvordan det virker da vi selv bruger andet udstyr..
>Men jeg kan godt se at jer som "kun" kan bruge koder ikke har andre
>muligheder...

Jeg forstår ikke hvad du mener, eller om det er henvendt til mig eller
ej?

>Atter engang synd for Lasse Hedegaard

Synd? Ikke forstået.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

helloo.dk (22-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 22-09-04 21:51

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:65a3l0tk7565lbfaa872adliv602lvrhvp@4ax.com...
> Dan skrev:
>
> >Ja der er nogle som har fået det af vide og ikke vil dele med andre, men
> >hellere vil spille kong Smarte...
>
> Jeg lever af min viden omkring unlock. Jeg bruger megen tid på
> research, og nej - jeg arbejder ikke gratis, så ville jeg ikke kunne
> leve af det.

Det passer jo ikke Lasse.. Din viden er fra udenlandske bords hvor du
spørger andre unlockere hvordan tingende hænger sammen. Derved får du så den
nødvendige viden..At du så ikke vil dele med andre Danskere ved jeg ikke.
Men os som har en forretning at passe har ikke altid den samme tid foran
computeren som du åbenbart har og er derfor lidt bagefter med det sidste
ting som enligt er ligemeget..
Hilsen Dan

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Lasse Hedegaard (22-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 22-09-04 22:07

Dan skrev:

>Det passer jo ikke Lasse..

Hvad er det helt præcis der ikke passer?

>Din viden er fra udenlandske bords hvor du
>spørger andre unlockere hvordan tingende hænger sammen. Derved får du så den
>nødvendige viden..

Min viden kommer mange steder fra - men hvad er det du mener der ikke
passer?

>At du så ikke vil dele med andre Danskere ved jeg ikke.

Mine kunder er danskere, og tilbyder dem min viden (unlocking) - mod
betaling naturligvis. Jeg arbejder ikke gratis, nej - det har jeg
nævnt før.

>Men os som har en forretning at passe har ikke altid den samme tid foran
>computeren som du åbenbart har

En stor del af mit arbejde er at sidde foran computeren, bl.a. for at
lave research Det gælder jo om at følge med, men det siger du ikke
kan?

I øvrigt siger du sådan set, at jeg ingen forretning har? Det giver
ikke rigtig mening, Dan.

>og er derfor lidt bagefter med det sidste ting som enligt er ligemeget..

Er det ligemeget, hvis man sender koder der ikke kan bruges til
kunderne?

Er det ligemeget at kunne låse de telefoner op kunderne ønsker at få
låst op?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

helloo.dk (22-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 22-09-04 23:28

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:ijp3l0p7052gplc08ns0rijetong2eq7pq@4ax.com...

> Hvad er det helt præcis der ikke passer?

At du lave research.. Du spørger alle andre (udenlandske) unlocker "hvordan
gør man det" får en forklaring GRATIS og så forlanger du penge for det hos
alle andre..

> Er det ligemeget, hvis man sender koder der ikke kan bruges til
> kunderne?

Der er stadig Gratis koder tilgængelig.. det er måden man benytter dem på
der er væsenligt...
Det koster dig jo ingenting at få fat i koderne, så hvordan kan du forlange
100,- kr for dem fatter jeg ikke...
Og Nej jeg gør ikke i at sende koder til folk mod betaling da jeg stadig
mener det skal være en gratis service. Så kan jeg tjene penge på alle de
andre modeller!!!
Hilsen Dan
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Lasse Hedegaard (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 23-09-04 00:16

Dan skrev:

>At du lave research.. Du spørger alle andre (udenlandske) unlocker "hvordan
>gør man det" får en forklaring GRATIS og så forlanger du penge for det hos
>alle andre..

Men research mener jeg mange ting. Jeg spørger ikke så tit (men det
hænder da). Først søger jeg, og oftest finder jeg svar på denne måde
(så er der ingen grund til at spørge - det kunne mange lære af). Jeg
bruger masser af tid på at læse og følge med - og denne tid betaler
mine kunder rigtignok for (hvem skulle ellers gøre det?). Folk er da
velkommen til at gøre tingene selv - det er et frit land vi lever i.

Dan, det er mit arbejde. Jeg researcher og sælger min viden - ja, jeg
forlanger penge for mit arbejde - det har jeg mange gange forklaret
dig.

>> Er det ligemeget, hvis man sender koder der ikke kan bruges til
>> kunderne?
>
>Der er stadig Gratis koder tilgængelig.. det er måden man benytter dem på
>der er væsenligt...

Hvis koden der gives er forkert, så er det da hamrende underordnet
hvordan man "benytter" den - den virker jo ikke! Det er ret vigtigt at
en kode virker, hvis man vil bruge den til noget seriøst!

>Det koster dig jo ingenting at få fat i koderne, så hvordan kan du forlange
>100,- kr for dem fatter jeg ikke...

Jeg bruger tid på at finde de rigtige algoritmer og koder - specielt
nu, hvor Nokia er hurtige til at ændre dem. Du kan jo netop se, at de
omtalte sider der tilbyder gratis koder ikke kan levere koder der
virker til de nyeste telefoner.

Jeg har en ens pris for alle modeller, og jeg tog den samme pris for
Nokia (og alle andre modeller), inden det blev muligt at udregne
koderne til disse. Jeg tilbyder unlocking - folk får deres telefon
låst op, og det er det de betaler for (hvordan det så foregår, det er
underordnet).

Ja, jeg tjener mere på unlocking af Nokia end fx Sony Ericsson. Jeg
har dog valgt at have en ens pris for stort set alle modeller, for
ikke at have en indviklet prisstruktur mine kunder kan undre sig over.
Prisen er den samme, uanset hvilken model der skal låses op.

>Og Nej jeg gør ikke i at sende koder til folk mod betaling da jeg stadig
>mener det skal være en gratis service. Så kan jeg tjene penge på alle de
>andre modeller!!!

Det er dit valg - fred være med det!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

helloo.dk (23-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 23-09-04 00:45

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:eh04l05fiatpea1ljmrpqthjjeod7s9077@4ax.com...

> Dan, det er mit arbejde. Jeg researcher og sælger min viden - ja, jeg
> forlanger penge for mit arbejde - det har jeg mange gange forklaret
> dig.

Ja det kan jeg se.. Har lige set dig få hele 2 koder til en 6230 over
nettet, som du også har fået ganske GRATIS men som du sikkert har SOLGT
vidre til dine kunder... Så nej du er for meget.. Kan også se at du søger en
masse info om siemens telefoner da du blot har en clip.. men du kan jo bare
spørge da jeg ikke er bange for at dele ud... Men sådan du får det til at
lyde er jo helt til grin.. Skal dine kunder også betale for alt den tid du
bruger her i news og lukker en masse pis ud?? Så kan jeg godt forstå du har
det hårdt med at få skrabet sammen...

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Olsen (28-09-2004)
Kommentar
Fra : Olsen


Dato : 28-09-04 09:54


"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
news:4151e5e1$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
> news:65a3l0tk7565lbfaa872adliv602lvrhvp@4ax.com...
> > Dan skrev:
> Men os som har en forretning at passe har ikke altid den samme tid foran
> computeren som du åbenbart har og er derfor lidt bagefter med det sidste
> ting som enligt er ligemeget..

Det kan da ikke være meget forretning du har at passe, siden du har tid til
at tude konstant her i gruppen.
/steff



helloo.dk (29-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 29-09-04 00:01

"Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:cjb8r6$1qrk$1@news.cybercity.dk...
> Det kan da ikke være meget forretning du har at passe, siden du har tid
til
> at tude konstant her i gruppen.

Du kan jo komme forbi og se.. Hvor du vælger at komme forbi er helt op til
dig selv..
Vi giver en kop kaffe mens du venter på at det bliver din tur..
Desuden ser jeg ingen steder at jeg "tuder"...
Hilsen Dan
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Olsen (30-09-2004)
Kommentar
Fra : Olsen


Dato : 30-09-04 08:24


"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
news:4159ed77$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> wrote in message
> news:cjb8r6$1qrk$1@news.cybercity.dk...

> Du kan jo komme forbi og se.. Hvor du vælger at komme forbi er helt op til
> dig selv..
> Vi giver en kop kaffe mens du venter på at det bliver din tur..

Desværre kommer jeg ikke på kræmmermarkeder, og da slet ikke hvis det drejer
sig om mobiltelefoner.
men det må da være træls, at du er så langsom, så man skal have en kop kaffe
som dispensation for ventetiden.

> Desuden ser jeg ingen steder at jeg "tuder"...

Du tuder da som en tøs uafbrudt her i gruppen, det er vi da vist flere der
kan se. Jyllands største professionel unlocker firma..... er det målt på
manglende intelligens eller er det omsætningen vi måler på

/ steff



helloo.dk (30-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 30-09-04 09:14

"Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:cjgcao$mao$1@news.cybercity.dk...
> Desværre kommer jeg ikke på kræmmermarkeder, og da slet ikke hvis det
drejer
> sig om mobiltelefoner.
> men det må da være træls, at du er så langsom, så man skal have en kop
kaffe
> som dispensation for ventetiden.

Det var også Århus afdelingen jeg tænkte på..... og det er jer kunder der
står i kø..
men det ved du vel ikke hvordan det er...

> Du tuder da som en tøs uafbrudt her i gruppen, det er vi da vist flere der
> kan se. Jyllands største professionel unlocker firma..... er det målt på
> manglende intelligens eller er det omsætningen vi måler på

Ja.. du er ikke misundelig kan man godt høre.. men hvem er "vi"????
Jeg kan fortælle dig at jeg kommer med min mening som Lasse Hedegaard også
gør. At vi ikke er enige betyder ikke vi ikke må skrive her i gruppen. Han
har ret til at sige hans meninger og jeg har ret til mine...
hilsen Dan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Allan Knudsen (01-10-2004)
Kommentar
Fra : Allan Knudsen


Dato : 01-10-04 11:06

"helloo.dk" wrote

men hvem er "vi"????

Jeg vil da godt slutte mig til "vi" her i gruppen. Jeg har fulgt gruppen
i meget lang tid, men stor set ikke skrevet i den. Men jeg har lært en
helt masse om oplåsning af mobiltelefoner og det har jeg lært af Lasse.
Ikke ved at skrive så meget, men ved at læse hans indlæg, hvor han svare
andre folk på spørgsmål, og det er vel egentligt det denne gruppe er
til, eller hva?

Når jeg skriver at jeg godt vil slutte mig til "vi" her i gruppen, er
det fordi jeg syntes at Dan bliver ved med at komme med dumme kommentar
og spydige bemærkninger og sviner folk til som vil tjene lidt penge på
at låse telefoner op. Bevars, Lasse holder sig da heller ikke tilbage,
men jeg syntes(og det er jo bare min vudering), at det er Dan der burde
se lidt på sig selv og lægge det muderkastning på hylden. Jeg låser også
telefoner op, men det kan jeg da ikke leve af. Men aligevel syntes jeg
det er forkert at svine folk og deres forretning til, bare fordi man
selv syntes at en service skal være gratis.



Mvh Allan Knudsen



--
www.sim-city.dk - Remote unlock af Nokia Mobiltelefoner via E-mail.

<-==FJERN 1234 FRA E-MAIL ADR.==->

helloo.dk (01-10-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 01-10-04 19:37

"Allan Knudsen" <web-master1234@sim-city.dk> wrote in message
news:Xns95757B238BC7Eunlocksimcitydk@130.227.3.84...

> Når jeg skriver at jeg godt vil slutte mig til "vi" her i gruppen, er
> det fordi jeg syntes at Dan bliver ved med at komme med dumme kommentar
> og spydige bemærkninger og sviner folk til som vil tjene lidt penge på
> at låse telefoner op. Bevars, Lasse holder sig da heller ikke tilbage,
> men jeg syntes(og det er jo bare min vudering), at det er Dan der burde
> se lidt på sig selv og lægge det muderkastning på hylden. Jeg låser også
> telefoner op, men det kan jeg da ikke leve af. Men aligevel syntes jeg
> det er forkert at svine folk og deres forretning til, bare fordi man
> selv syntes at en service skal være gratis.

Bevares.. jeg lever skam også af at låse telefoner op.. Men jeg tager da
gerne imod jeres opfordring til at se mig selv udefra..'
Hilsen Dan
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



J (22-09-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 22-09-04 09:07

Jo jo, den er kommet og den er i øvrigt rigtig nice.
Samme skærm som 6320 og samme kamera.
Derudover har den nogle fede lys-efekter.

/J

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
news:414f2b4c$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg har hørt om 3210,3210i og 3260 men ikke 3220.
> Men jeg kan godt se den er kommet..
>
http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=193
> Men tror det er en Asic 6 som en 6230
> Hilsen Dan
>
> --
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Gratis Dansk side til blandt andet Nokia , NEC og Samsung med mere
> 100% garanti på alt hvad vi laver, også SE T630 unlock uden Testpoint
> Kik forbi siden på http://www.helloo.dk og se en rigtig ægte Unlocker
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> "J" <j@REMOVEcrazyslagelse.dk> wrote in message
> news:BBD3d.50914$Vf.2452394@news000.worldonline.dk...
> > /J
> >
> >
>
>



J (01-10-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 01-10-04 18:42

Flot, jeg mener jo 6230, og ikke 6320.

Mvh. J

"J" <j@REMOVEcrazyslagelse.dk> wrote in message
news:4ma4d.51209$Vf.2470795@news000.worldonline.dk...
> Jo jo, den er kommet og den er i øvrigt rigtig nice.
> Samme skærm som 6320 og samme kamera.
> Derudover har den nogle fede lys-efekter.
>
> /J
>
> "helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> news:414f2b4c$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Jeg har hørt om 3210,3210i og 3260 men ikke 3220.
> > Men jeg kan godt se den er kommet..
> >
>
http://www.gsmarena.com/index.php3?sRedir=http://www.gsmarena.com/phone.php3?idPhone=193
> > Men tror det er en Asic 6 som en 6230
> > Hilsen Dan
> >
> > --
> > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> > Gratis Dansk side til blandt andet Nokia , NEC og Samsung med mere
> > 100% garanti på alt hvad vi laver, også SE T630 unlock uden
Testpoint
> > Kik forbi siden på http://www.helloo.dk og se en rigtig ægte
Unlocker
> > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> > "J" <j@REMOVEcrazyslagelse.dk> wrote in message
> > news:BBD3d.50914$Vf.2452394@news000.worldonline.dk...
> > > /J
> > >
> > >
> >
> >
>
>



René Jensen (20-09-2004)
Kommentar
Fra : René Jensen


Dato : 20-09-04 20:49

"J" <j@REMOVEcrazyslagelse.dk> skrev i en meddelelse
news:BBD3d.50914$Vf.2452394@news000.worldonline.dk...
> /J
>
>

Det kan du gøre på www.TekIt.dk helt gratis :)

Mvh.
René
www.TekIt.dk
Alt er gratis!



J (22-09-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 22-09-04 09:05

> Det kan du gøre på www.TekIt.dk helt gratis :)

Ja, men virker ikke på 3220 debitel.

/J



Lasse Hedegaard (22-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 22-09-04 09:20

On Wed, 22 Sep 2004 10:05:21 +0200, "J" <j@REMOVEcrazyslagelse.dk>
wrote:

>Ja, men virker ikke på 3220 debitel.

Næh, ikke der.

Nokia er blevet hurtigere til at prøve at beskytte telefonerne mod at
blive låst op - men nogle unlockere er lige så hurtige

Jeg vil påstå det ikke er noget problem at låse den op med kode (det
kræver selvfølgelig bl.a., at du ikke har indtastet forkert kode for
mange gange).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

helloo.dk (22-09-2004)
Kommentar
Fra : helloo.dk


Dato : 22-09-04 10:28

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
news:cad2l05o0kdvca09lvno526o8pafrbrnb8@4ax.com...

> Nokia er blevet hurtigere til at prøve at beskytte telefonerne mod at
> blive låst op - men nogle unlockere er lige så hurtige

Selvglad er han også..

> Jeg vil påstå det ikke er noget problem at låse den op med kode (det
> kræver selvfølgelig bl.a., at du ikke har indtastet forkert kode for
> mange gange).

Hvorfor fortæller du ikke bare manden hvad for en kode han skal bruge i
stedet for alt det ævl..?
Hilsen Dan
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadet telefoner. (kan ikke give garanti på hvor lang tid det virker
da dette også afhænger af hvor lang tid siden det er osv...)
Det største professionel unlock firma i Jylland (Flere afdelinger.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Lasse Hedegaard (22-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 22-09-04 10:49

Dan skrev:

>> Nokia er blevet hurtigere til at prøve at beskytte telefonerne mod at
>> blive låst op - men nogle unlockere er lige så hurtige
>
>Selvglad er han også..

Du så ikke min smiley? Ro på, Dan!

>> Jeg vil påstå det ikke er noget problem at låse den op med kode (det
>> kræver selvfølgelig bl.a., at du ikke har indtastet forkert kode for
>> mange gange).
>
>Hvorfor fortæller du ikke bare manden hvad for en kode han skal bruge i
>stedet for alt det ævl..?

Jeg lever af at unlocke, og tilbyder ikke gratis unlock - det ved du
da godt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

J (22-09-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 22-09-04 16:30


> Hvorfor fortæller du ikke bare manden hvad for en kode han skal bruge i
> stedet for alt det ævl..?

Jo tak. Jeg har nemlig prøvet 1 og 7, men med intet held.

Pyt med det, jeg skal nok finde ud af det.

Mvh. J



Lasse Hedegaard (22-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 22-09-04 17:08

On Wed, 22 Sep 2004 17:29:35 +0200, "J" <j@REMOVEcrazyslagelse.dk>
wrote:

>Jo tak. Jeg har nemlig prøvet 1 og 7, men med intet held.

"Kode 1" og "kode 7" er ikke bare "kode 1" og "kode 7" - de skal jo
udregnes korrekt.

>Pyt med det, jeg skal nok finde ud af det.

OK, det er selvfølgelig op til dig.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Chronicle82 (24-09-2004)
Kommentar
Fra : Chronicle82


Dato : 24-09-04 06:44

Grunden til at i har problemer med at unlocke 3220 med debitel er fordi
de er begyndt at bruge mcc 23800001 igen som ellers kun var en special
kode til nokia 3510i!!

Jeg har selv låst 3 3220 telefoner op som var låst til debitel.

Desuden hvis i skulle være i tvivl så er nokia 3220 (RH-37) en Asic 2,
og skal bruge V2 optionen og Griffin box: 33820

Mvh

Jesper Knudsen

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


J (25-09-2004)
Kommentar
Fra : J


Dato : 25-09-04 07:49

Super, jamen det skal da prøves.
Tak for hjælpen :)

/J

"Chronicle82" <Chronicle82.news@kandu.dk> wrote in message
news:4153b4b0$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Grunden til at i har problemer med at unlocke 3220 med debitel er fordi
> de er begyndt at bruge mcc 23800001 igen som ellers kun var en special
> kode til nokia 3510i!!
>
> Jeg har selv låst 3 3220 telefoner op som var låst til debitel.
>
> Desuden hvis i skulle være i tvivl så er nokia 3220 (RH-37) en Asic 2,
> og skal bruge V2 optionen og Griffin box: 33820
>
> Mvh
>
> Jesper Knudsen
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177458
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408170
Brugere : 218881

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste