USB adapter hun til hun
Fra : Duffy

Dato : 20-09-04 17:24

Jeg har en memory-bird, men mine USB-porte sidder bagpå computeren. Jeg har
altid et "frit" USB-kabel siddende i den ene port, men skal derfor bruge en
slags USB-adapter (hun til hun) for at kunne tilslutte min memory-bird til
dette kabel.
Er der nogen butikker, der forhandler sådan en adapter?
Duffy

Fra : JJ

Dato : 20-09-04 17:39

"Duffy" <duffy1duffy2@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> dette kabel.
> Er der nogen butikker, der forhandler sådan en adapter?

Hvorfor ikke købe en forlængerkabel som denne.

http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=23846458

JJ

Fra : Søren Blom

Dato : 20-09-04 17:40

"Duffy" <duffy1duffy2@yahoo.com> skrev
> Er der nogen butikker, der forhandler sådan en adapter?

Ja, det kan godt fås, prøv at søg på USB forlænger på f.eks. www.m-e.dk men
hvorfor ikke købe en USB hub, sådan en koster mindre end 100 kr. i din
lokale Bruges
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Duffy

Dato : 20-09-04 18:31

Der fandt jeg en Adapter USB A-hun - B-han samt en A-han - B-hun. Men jeg
skal bruge en A-hun - B-hun. Det findes nok ikke så.
Duffy

Fra : Anders pedersen

Dato : 20-09-04 19:05

On Mon, 20 Sep 2004 18:24:20 +0200, Duffy wrote:

> [...]
> dette kabel.
> Er der nogen butikker, der forhandler sådan en adapter?

Er usb kablet han til hun (A til B)?
Du kan få en adaptor fra usb A fenale B fenale
hos thansen til 22kr
http://www.thansen.dk/product.asp?c=305260280&n=496933624&pn=511077246

eller som du skriver i indlæget
fra hun til hun
hos thansen til 22kr
http://www.thansen.dk/product.asp?c=305260280&n=496933624&pn=511078436

Du skla nok bruge den første gunder
da din usb flashdisk er med a fenale

hvis den er med b fenale er det en meget speciel flashdisk

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Duffy

Dato : 20-09-04 21:41

Tak for hjælpen.
Duffy

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-09-04 22:38

Duffy skriblede og skrablede følgende:

> [...]
> tilslutte min memory-bird til dette kabel.
> Er der nogen butikker, der forhandler sådan en adapter?

Aldi i morgen onsdag!

http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_39/OFF03.HTM

Claus