Harddisk - 8 eller 16 MB cache?
Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 16:37

Jeg skal inden for kort tid have en ny ca. 200 gb. harddisk - en Maxtor
DiamondMax Plus 10.

Spørgsmålet er om det kan betale sig at betale ekstra (ca. 350 kr.) for at
få den med 16 MB cache fremfor 8 MB.

Det skal siges at jeg ønsker en harddisk som skal anvendes langt frem i
tiden, så derfor ville jeg mene at den dyre med 16 MB nok var bedst, men
spørgsmålet er om det er noget som er mærkbart?

Fra : Anders pedersen

Dato : 21-09-04 07:24

On Mon, 20 Sep 2004 17:37:27 +0200, Peter wrote:

> [...]
> tiden, så derfor ville jeg mene at den dyre med 16 MB nok var bedst, men
> spørgsmålet er om det er noget som er mærkbart?

Harddiske hører til gruppen
dk.edb.hardware.drev

--
Med venlig Hilsen