JS + PHP
Fra : Glock64

Dato : 12-05-01 23:07

I tried using a javascript to write a php file but the php wasn't parsed. Is
there any way to change this?

Fra : Morten Winther

Dato : 12-05-01 23:32

"Glock64" <glock64@hotmail.com> wrote in message
> I tried using a javascript to write a php file but the php wasn't parsed.
Is
> there any way to change this?

Javascript is done clientside in the browser after PHP is parsed serverside.
Therefore you cannot use javascript to write your PHP code.

/ morten

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 14-05-01 19:12

In article <9dkeeo$ks$1@localhost.localdomain>, Glock64 wrote:
> I tried using a javascript to write a php file but the php wasn't parsed. Is
> there any way to change this?

Was it a serverside or clientside javascript?

/tlk

Fra : Jonas Delfs

Dato : 14-05-01 19:33

"Thomas L. Kjeldsen" <tlk@tigerdyr.wheel.dk> skrev i en meddelelse

> Was it a serverside or clientside javascript?

There is no such thing as serverside javascript. I think that you mean JSP -
JavaServerPages.

--
Mvh. Jonas Delfs
http://delfs.dk

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 14-05-01 19:37

In article <9dp89u$55p$1@sunsite.dk>, Jonas Delfs wrote:
> There is no such thing as serverside javascript. I think that you mean JSP -
> JavaServerPages.

Really? http://www.google.com/search?q=serverside+javascript

/tlk

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 14-05-01 21:17

On Mon, 14 May 2001 20:33:11 +0200, "Jonas Delfs" <nospam@delfs.dk>
wrote:

>"Thomas L. Kjeldsen" <tlk@tigerdyr.wheel.dk> skrev i en meddelelse
>parsed. Is

>There is no such thing as serverside javascript.

forkert

livewire -> serverside javascript.

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Jonas Delfs

Dato : 14-05-01 21:37

"Thomas Jensen - pil.dk" <tj@dev.null> skrev i en meddelelse

> forkert
>
> livewire -> serverside javascript.

Jaja, nu HAR jeg fattet det :)
Beklager - min fejl. Folk plejer bare at bytte om på det på den måde.

Men anyway, så løser det jo ikke noget om det er et serverside eller
clientside javascript...

--
Mvh. Jonas Delfs
http://delfs.dk

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 14-05-01 21:51

On Mon, 14 May 2001 22:37:27 +0200, "Jonas Delfs" <nospam@delfs.dk>
wrote:

>Jaja, nu HAR jeg fattet det :)

ups ja sorry... så godt min navnebror også havde korrekset... sorry

>Beklager - min fejl. Folk plejer bare at bytte om på det på den måde.

men derfor er kategoriske meldinger alligevel farlige

>Men anyway, så løser det jo ikke noget om det er et serverside eller
>clientside javascript...

har ikke læst tråden... faldt blot over noget lidt for kategorisk

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Jonas Delfs

Dato : 15-05-01 15:51

> On Mon, 14 May 2001 22:37:27 +0200, "Jonas Delfs" <nospam@delfs.dk>
>
> har ikke læst tråden... faldt blot over noget lidt for kategorisk

Så kan man jo undre sig over at det netop var mit indlæg du faldt over... :)

--
Mvh. Jonas Delfs
http://delfs.dk

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 15-05-01 15:55

On Tue, 15 May 2001 16:50:37 +0200, "Jonas Delfs" <nospam@delfs.dk>
wrote:

>Så kan man jo undre sig over at det netop var mit indlæg du faldt over... :)

der er ting man ikke skal undre sig over, men blot acceptere.

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 14-05-01 23:29

In article <9dpfj0$etf$1@sunsite.dk>, Jonas Delfs wrote:

> Men anyway, så løser det jo ikke noget om det er et serverside eller
> clientside javascript...

Måske... hvis man lader et serverside javascript generere php-kode, som
man derefter lader php-parseren tage sig af

Alt kan jo lade sig gøre[1], om det er smart er så en anden - og
vigtigere - sag.

mvh Thomas

[1] <copy'n'paste> nej, det har jeg aldrig sagt. </copy'n'paste>