Webcam: hvor tæt på kan man filme ?
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 12-05-01 22:59

Hej alle,

Jeg overvejer at købe et webcam.
Men inden da vil jeg godt lige høre om nogen af Jer med webcam's gider teste
noget for mig:

Hvor tæt på kan i filme, og stadigt få skarpe billeder...?

Jeg skal nemlig bruge kameraet til at filme på 10 cm's afstand.....
Er det muligt med et billigt 'cam...?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : CrapMan

Dato : 13-05-01 00:44

Hejsa.!
Jeg har et Webcam 3 fra creative.
Med det kan jeg uden prob. filme 1-2 cm med kniv skab billede.

CM

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-05-01 00:51

"CrapMan" <crappers2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa.!
> Jeg har et Webcam 3 fra creative.
> Med det kan jeg uden prob. filme 1-2 cm med kniv skab billede.

Hvilken model ?

Btw, klip det fra som du ikke svarer på, og skriv dit indlæg under det du
svarer på.
Så bliver dit indlæg lettere at læse og forstå
Kig evt. forbi er: http://www.usenet.dk

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Hauge

Dato : 13-05-01 01:51

Hejsa

> Hvor tæt på kan i filme, og stadigt få skarpe billeder...?
>
> Jeg skal nemlig bruge kameraet til at filme på 10 cm's afstand.....
> Er det muligt med et billigt 'cam...?

Jeg har selv et webcam fra Aldi, fra 3 cm til uendeligt, og det kan det så
osse, og med 640x480 punkter, pris 299 kr.

Mvh Hauge

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-05-01 09:49

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har selv et webcam fra Aldi, fra 3 cm til uendeligt, og det kan det så
> osse, og med 640x480 punkter, pris 299 kr.

Skidegodt

Gider du prøve at tage sådan et mærbillede af f.eks. en tændstikæske eller
lign. og mail'e det til mig ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as