Luftgevær...
Fra : Thore

Dato : 20-09-04 14:04

Hej alle.
jeg er ved at rydde min fars lejlighed efter hans dødsfald.
Han havde et Diana (mener at huske det er model 43) luftgevær.
Må man i det hele taget sælge sådan et i en nyhedsgruppe?
f.x news:dk.marked.privat ?

Eller skal man til en våbenhandler?
Hvad kan sådan et være værd?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)

Fra : Brian

Dato : 20-09-04 15:51

"Thore" <dinotec@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Venlig hilsen / Best regards
> Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Jeg ved ikke hvad den er værd men sikkert omkring 500 hvis at den er i god
stand
Men du kan da selv bruge den til lidt sjov ....
Du må godt sælge den selv ,bare du sælger den til en over 18 år.

--
Brian"Nitrox"Larsen
The Deeper I Go The Happier I Get