Opstartsproblemer i FC2
Fra : Martin Siegumfeldt

Dato : 20-09-04 07:35

Sidste gang jeg lukkede min Fedora Core2 box ned frøs computeren. Desktoppen
forsvandt med baggrundsbilledet vist, hvorefter computeren frøs. Jeg kunne
ikke gøre andet end at slukke computeren på afbryder-knappen. Når jeg
efterfølgende tænder computeren hænger den lige efter grub boot-menuen. Boot
beskederne er:

Uncompressing Linux. . . Ok, booting the kernel
audit (1095607534.339:0): initialized
Red Hat nash version 3.5.22 starting
_

Hvorefter computeren låser. Jeg kører kernel version 2.6.8-1.521.

Nogen ideer til hvordan jeg genopretter systemet?

/Martin

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 20-09-04 10:50

Martin Siegumfeldt wrote:
> Nogen ideer til hvordan jeg genopretter systemet?

Det lugter af hardware problemer.

Prøv om du kan boote fra installations CD'en i rescue
mode og se, om den kan finde dine partitioner.

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : Martin Siegumfeldt

Dato : 20-09-04 09:08

"Mogens Kjaer" <mk@crc.dk> wrote in message news:414EA7B6.2070907@crc.dk...

> Det lugter af hardware problemer.
>
> Prøv om du kan boote fra installations CD'en i rescue
> mode og se, om den kan finde dine partitioner.
>
> Mogens

Jeg tror umiddelbart ikke det er HW problemer, da jeg kører dual boot uden
problemer i WinXp. Jeg kan godt boote op i rescue mode, men ved ikke rigtigt
hvad jeg kan gøre herfra?

/Martin