telefonstik i Norge?
Fra : Henrik

Dato : 19-09-04 23:45

Jeg er blevet bedt om at købe en trådløs telefon (med telefonsvarer) og tage
den med til Tronhjem, Norge.

Men de kører åbenbart ikke med de i Danmark sædvanlige trebenede telefonstik
.... de kører åbenbart med to forskellige stik der, når det beskrives i en
telefon, åbenbart ligner lidt a la RJ45??

Er der en behjertet sjæl der kender lidt mere til det?

PS Hvor køber jeg gode og billige trådløse telefoner med svarer ??

Fra : DrNo

Dato : 20-09-04 06:55

Panasonic KX-TCD510 i Sonofon butikken (tilbud til 799,- )