LMC forhandler tæt på grænsen?
Fra : BHR

Dato : 19-09-04 21:44

Er der et link til en LMC-forhandler tæt på grænsen i Tyskland?
Tak på forhånd.

Fra : Torbenth

Dato : 19-09-04 22:50

"BHR" <bhrFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er der et link til en LMC-forhandler tæt på grænsen i Tyskland?
> Tak på forhånd.

www.kronecamping.dk Løgumkloster
Søgning på Google.

Mvh.
Torben

Fra : phk

Dato : 20-09-04 07:05

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> "BHR" <bhrFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse

Jeg var ude for at se på campingvogn i 97. Jeg havde nær købt en btugt
campingvogn i Løgumkloster. En snak med forhandleren i Söderlügum afslørede
imidlertid det var hans vogn jeg havde set på, dvs. der blev handlet vogne
over grænsen forhandlerne imellem. Jeg ved naturligvis ikke om det er sådan
i dag - men hvorfor skulle det ikke være sådan?

Selv om det var muligt for mig at købe campingvognen af LøgumKloster med
afhentning i Tyskland ville den være billigere ved køb direkte i Söderlügum.

Ovenstående oplysning er forsøgt bragt i DCU`s forum, men den gik ikke
igennem moderator´s kontrol.

--
Per, Esbjerg

Fra : BHR

Dato : 20-09-04 07:06

> www.kronecamping.dk Løgumkloster

Tak for link, men det var nu et link til en tysk LMC-forhandler for at få
lav tysk avance og lav tysk moms.

Fra : Torbenth

Dato : 20-09-04 12:31

> [...]

Fik du ikke en idé, da jeg skrev, at der var søgt på Google?

Mvh.
Torben

Fra : SB

Dato : 20-09-04 13:03

> "BHR" <bhrFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse

> Fik du ikke en idé, da jeg skrev, at der var søgt på Google?
>
> Mvh.
> Torben

hvad hjælper det hvis han ikke ved hvordan man staver til campingvogn og
forhandler på tysk
så kan han da søge fra nu af og til nytår
Søren

Fra : Torbenth

Dato : 20-09-04 14:41

"SB" <sfb[nospam]@privat dot dk> skrev i en meddelelse
> hvad hjælper det hvis han ikke ved hvordan man staver til campingvogn og
> forhandler på tysk
> så kan han da søge fra nu af og til nytår
> Søren

Hvad har du spist.
Nu havde jeg brugt tid (ISDN) på at finde det rigtige link til ham.
Og det var også for at fortælle, at man selv kan gøre noget for at søge.

Torben

Fra : Torbenth

Dato : 20-09-04 14:43

> Hvad har du spist.
> Nu havde jeg brugt tid (ISDN) på at finde det rigtige link til ham.
> Og det var også for at fortælle, at man selv kan gøre noget for at søge.

Desuden kan det ikke være så svært at stave til LMC Nordtyskland.

Torben

Fra : BHR

Dato : 20-09-04 16:21

> Desuden kan det ikke være så svært at stave til LMC Nordtyskland.

Jeg har prøvet at finde LMC-forhandlere: Den tyske LMC-hjemmeside som går
over i fejltilstand når jeg ber om tysk forhandlerliste eller tekniske
specifikationer på 2005 modellerne. Google har jeg afprøvet uden held til at
finde forhandlere i nordtyskland.

Venlig hilsen
BHR

Fra : Torbenth

Dato : 20-09-04 17:03

> [...]
> over i fejltilstand når jeg ber om tysk forhandlerliste eller tekniske
> specifikationer på 2005 modellerne. Google har jeg afprøvet uden held til

Hej.

Hvad er der galt med http://www.chr-feldcc.dk/salg.htm den står allerøverst
ved en søgning på LMC Flensborg.
De har en afdeling i Flensborg.

Mvh.
Torben

Fra : BHR

Dato : 20-09-04 17:51

> Hvad er der galt med http://www.chr-feldcc.dk/salg.htm den står
> allerøverst
> ved en søgning på LMC Flensborg.
> De har en afdeling i Flensborg.

Det er rigtigt, og den har jeg tidligere set, men det er som om danske
forhandlere kun vil være med til den lavere moms og lidt ekstra for selv at
hente den. Jeg har dog ikke haft direkte kontakt til den danske afdeling i
Flensborg.

Jeg har kontakt til en forhandler nær Hamborg som vil sælge den mindste LMC
395SD med Heki II og stor serviceklap til 12.470euro (ca. 92.500 kr.) +
udgifter til udførsel?

Danske forhandlere vil have i øjeblikket mellem 102.000 og 108.000 +
udgifter til nummerplade, hvis jeg selv henter den på LMC-fabrikken 100km
syd for Bremen. Det skal siges at vejledende pris incl. levering er ca.
119.000

Det ville være nemmere med en rigtig tysk LMC-forhandler tæt på grænsen, der
evt. kan give den præcise opskrift på hjemførsel af LMC'en.

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 21-09-04 12:19

Gå på www.google.de
og skriv wohnwagen
Danske forhandlere skummer den fløde du kan spare ved direkte køb i
Tyskland.

Husk lig, at T.E.C. er stort set det samme som LMC, bare ikke med prisen,
den er noget lavere.
Men det er Lord Münsterland der fabrikerer T.E.C.

Fra : BHR

Dato : 21-09-04 15:21

> Gå på www.google.de
> og skriv wohnwagen
Det er bedre med tysk google - det havde jeg ikke tænkt på!

> Husk lig, at T.E.C. er stort set det samme som LMC, bare ikke med prisen,
> den er noget lavere.
> Men det er Lord Münsterland der fabrikerer T.E.C.

TEC er interessant, men når jeg køber en vogn tænker jeg også på fremtidige
salgsmuligheder, og her tror jeg TEC ikke er så nem at sælge som LMC. Det
kan godt være det er uretfærdigt, men psykologi spilder ind: Når folk kender
et mærke er der større interesse selvom TEC sikkert er udmærket.
Selvfølgelig er det ikke kun gensalgsmulighederne der skal bestemme hvad man
køber.

Venlig hilsen
BHR

Fra : Michael Fjordby Jens~

Dato : 20-09-04 17:10

Her er en:

www.kronecamping.dk

Det er godt nok i Dk, men sælger også nye vogne i Tyskland.

Fra : Jette Mogensen

Dato : 21-09-04 07:46

"BHR" <bhrFJERN@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er der et link til en LMC-forhandler tæt på grænsen i Tyskland?
> Tak på forhånd.

Prøv

http://www.storbeck.de eller

http://www.wohnwagen-waru.de eller