Ron Thompson Power Handsker
Fra : Kurt

Dato : 19-09-04 19:31

Hej, jeg overvejer, at købe sådan et par, er de pengene værd.

http://www.godtgrej.dk/produkt.lasso?id=05-03-007

Eller er disse bedre.

http://www.godtgrej.dk/produkt.lasso?id=05-03-006

Hilsen Kurt.

Fra : Robert Piil

Dato : 19-09-04 20:30

On Sun, 19 Sep 2004 20:30:55 +0200, "Kurt"
<stenhuggeren85@hotmail.com> wrote:

>Hej, jeg overvejer, at købe sådan et par, er de pengene værd.
>
>http://www.godtgrej.dk/produkt.lasso?id=05-03-007
>
>Eller er disse bedre.
>
>http://www.godtgrej.dk/produkt.lasso?id=05-03-006

Det er aldrig lykkedes mig at finde et par neoprenhandsker der er
anvendelig til praktisk fiskeri (fisker kun med flue, men heller ikke
da jeg var spinnefisker var det godt).

Min løsning er et par billige uldhandsker uden fingre i. Uld er ikke
vandtæt, men kan alligevel holde på varmen selvom fingrene (og
handskerne) bliver våde. Som backup har jeg mine Helly Hansen-luffer,
der kommer i brug når det bliver for slemt, og jeg lige skal genvinde
en smule blodomløb.

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Kurt

Dato : 19-09-04 22:31

Hej, Robert.

Jeg skal også bruge et par handsker til fluefiskeri, det var derfor jeg
syntes de så interessante ud, da de er med vaskeskin i håndfladen,
spørgsmålet er om man kan holde hænderne varme i dem, men til 109,00kr. kan
det jo ikke gå helt galt.

Hilsen Kurt.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 19-09-04 19:41

"Kurt" skrev
> [...]
> syntes de så interessante ud, da de er med vaskeskin i håndfladen,
> spørgsmålet er om man kan holde hænderne varme i dem, men til 109,00kr. kan

Jeg har et par Husquarne skydehandsker som jeg
efterhånden har brugt i 15år. De er af en slags frotté
med thinsulate foer og ruskin i håndfladen. Selvom de
er gennemblødte er de stadig varme, også i frostvejr fordi
thinsulate kun kan opsuge meget lidt vand.
Bortset fra at små fluer godt kan li' at hægte sig i frottéen
kan de varmt anbefales. Neoprenhandsker er så tykke at
man uværgelig får krampe i fingrene. Desuden sveder man
som en gris i dem.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
Replace AT with @ to reply

Fra : Kurt

Dato : 21-09-04 00:08

Hej, Peter.

Tak for dit svar (ser det først nu) og jeg har allerede bestilt et par, så
må jeg se om de kan bruges, hvis ikke, vil jeg prøve dem du har foreslået.

Hilsen Kurt.

Fra : Jimmy

Dato : 23-09-04 20:18

"Kurt" <stenhuggeren85@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg overvejer, at købe sådan et par, er de pengene værd.
>
> http://www.godtgrej.dk/produkt.lasso?id=05-03-007

Jeg har netop købt ovenstående i Bilka, og jeg er ovenud tilfreds med
dem.
De giver mig et godt greb om mit grej.
Og selvom regnen vælter ned, så holder jeg hænderne tørre og fuldt
funktionsdygtige.
Jeg kan godt anbefale dem.

> Eller er disse bedre.
>
> http://www.godtgrej.dk/produkt.lasso?id=05-03-006

De virker som om, at de kunne hæmme bevægelsesfriheden.

Mvh. Jimmy.