Langsom mus i Fedora core 2
Fra : nkh

Dato : 19-09-04 17:50

Jeg har lige installeret Fedora core 2, og har problemer med min mus.
Det er ikke sådan at den ikke virker. Den virker bare meget langsomt.
Den hakker hen over skærmen i uregelmæssige hak. Det virker som om
USB-porten er forkølet

Det er et mus, der hører til et "Creative Desktop Wireless 6000", et
trådløst USB keyboard/mus sæt.

Er der andre der har set lignende fænomen, eller kan give mig råd til
hvordan jeg får det løst? Måske kan opdateringshastigheden ændres et sted??

med håb om svar
Niels Kjøller Hansen

--
- Even if a woodchuck could chuck wood and if a woodchuck would chuck
wood should a woodchuck chuck wood?

Niels Kjøller Hansen
ICQ: 236 095 650
Jabber: nkh@jabbernet.dk