gprs med sonofon
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 19-09-04 17:28

Hej NG!

Bruger min N 6600 sammen med min bærbare til at gå på nettet via bluetooth.
Men kan ikke få den til at bruge GPRS - Hvilket nummer skal man skrive, når
man har Sonofon? Og er der andre instillinger man skal lave? Brugernavn /
password?

Lasse

Fra : BorreBoy

Dato : 19-09-04 18:10

"Lasse Rønlev" <40610633@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når
> man har Sonofon? Og er der andre instillinger man skal lave? Brugernavn /

Få sendt en opsætning fra Sonofons hjemmeside.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 19-09-04 20:06

Jeg har godt set siden. Men har nu flere spørgsmål:
På siden kan man indtaste brugernavn og password.
Kan jeg bruge mit tdc-bruger navn og password til internettet her?

HVAD SKAL JEG SKRIVE som nummer i opkaldsprofilen på computeren? og hvad
skal jeg skrive som brugernavn og password på computeren? Blank?

Eller skal jeg i virkeligheden slet ikke lave en opkaldsprofil?

Hvorfor har Sonofon ikke en side der forklarer dette???

Fra : BorreBoy

Dato : 19-09-04 20:19

> Jeg har godt set siden. Men har nu flere spørgsmål:
> På siden kan man indtaste brugernavn og password.
> Kan jeg bruge mit tdc-bruger navn og password til internettet her?

Hvad mener du? Du skal ikke indtaste andet end dit telefonnummer og
telefontype, for at opsætte GPRS.

> HVAD SKAL JEG SKRIVE som nummer i opkaldsprofilen på computeren? og hvad
> skal jeg skrive som brugernavn og password på computeren? Blank?

Ved ikke hvordan computeren sættes op, men du skal i hvert fald ikke bruge
et telefonnummer.

Fra : Christian

Dato : 19-09-04 21:16

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
*99# hvis du har en nokia eller *98# hvis ericsson

ja

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 19-09-04 21:45

Hey
Det virker nu.
Problemet var at jeg ikke havde skrevet "internet" i apn. Det troede jeg at
jeg havde - Blot havde jeg gjort det det forkerte sted.

Utroligt, at der ikke findes hjælp på sonofon.dk til dette...

Lasse

Fra : DM

Dato : 19-09-04 21:55

> [...]
> at jeg havde - Blot havde jeg gjort det det forkerte sted.
>
> Utroligt, at der ikke findes hjælp på sonofon.dk til dette...
´
Gør der ikke det da ?

Her er en PPC2003/BT/GPRS opsætning som er ok:
http://www.sonofon.dk/erhverv/produkter/mobil_data/mobilplan/ppc2003.shtml

Her kan du få en automatisk konfig i nakken:
http://mobilethink.sonofon.dk/spor1/pages/enter_mobile_number.jsp?erhverv

Og hvis du vil gøre det manuelt:
http://www.sonofon.dk/asp/telefonmanualer.asp?AREA=Erhverv

/DM