Logichtec Desktop Pro + ekstra logitech mu~
Fra : Santa Xcaze

Dato : 12-05-01 22:11

Nogen som ved om man kan køre Med sin Cordless desktop pro radio reciever
.... Altså den hvor de to stik tilsuttes til Pc'en ... Kan man godt sætte
keyboardet på PS2 og musse stikket på USB??? Og så køre en ikke trådløs mus
på den anden ps2 port???

Fra : Mick Johansen

Dato : 12-05-01 22:32

Hejsa!

Har lige testet - kører nu:
- Desktop pro tastatur på PS/2
- Logitech Cordless MouseMan wheel på USB
- Logitech pilotmouse på PS/2

...og det virker fint. Måtte dog reboote for at få hul igennem til
pilot-musen ;)

-Mick

Fra : Santa Xcaze

Dato : 13-05-01 10:35

Tak :)

Så vil jeg prøve at få min gamle Maouseman tilbage ...
Mit problem var at den trådløse tabte signalet ngn gange ... Hvilket ikke er
så smart når man spiller cs .. :)

Santa Xcaze