øgning af vægt
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 19-09-04 15:34

Hej gruppe

Jeg har tilbudt at høre for en veninde, hvad hun skal købe af fedende foder
til Tobias, der er en 12-13 årig kastreret skovkattehan. Han er blevet lidt
vel tynd på det sidste. Han har været hos dyrlægen, og der blev ikke
konstateret andet end, at han er for tynd. Men da han går ude, blev han sat
på en kur mod spole- og bændelorm.

Dyrlægen har anbefalet at fodre ham med Hill's C/D. Det synes jeg dog ikke
at kunne huske skulle være specielt fedende. Jeg har så nævnt for hende, at
RC MC34 skulle være ideelt i den retning, eller en af Specific varianterne,
som jeg præcis ikke kan huske betegnelsen på.

Men vi blev enige om, at jeg lige hører herinde, om nogle af Jer har nogle
andre gode opfedende mærker ? P.t. er han på Hill's Senior, men der er
tilsyneladende ikke nok gods i.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Lise (og de 7 varyler, der virkelig har nydt, at mor har været i sengen det
meste af dagen *S*)

Fra : Kate

Dato : 20-09-04 17:38

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> wrote in

> Dyrlægen har anbefalet at fodre ham med Hill's C/D.

Det er det de kalder vedligeholdelsesfoder, dog må jeg sige at alle
mine har taget på af det.
Johan er også tynd, men får Hill's R/D som de andre, R/D'en er
slankeudgaven. Nu er mine jo udlukkende indekatte så de får ikke rørt
sig så meget som en udekat ville gøre.
Udover R/D får Johan også K/D som er for at skåne hans nyrer. Det tager
han lidt på af, synes jeg, men dog desværre ikke helt nok

Kan din veninde supplere med lidt vådkost?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 20-09-04 23:16

Tak Kate

Jeg har sendt din besked videre til min veninde, og hun har også fået nogle
prøver over af MC34, RC Indoor og Hairball Controll. Så ser vi, hvad der
sker med ham *S*

Med venlig hilsen
Lise

Fra : Britta Sørensen

Dato : 21-09-04 12:48

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:414d98d4$0$287$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> På forhånd tak
>
> Med venlig hilsen
>
> Lise (og de 7 varyler, der virkelig har nydt, at mor har været i sengen

Hej Lise,

Specifik udgaven tror jeg det er Specifik FCD det er den udgave til
udekatte. Den skulle fede godt, der er en del jeg kender de kan ikke bruge
den fordi deres katte simpelthen bliver for fede
Også RC Exigent og så har de en udgave specielt til udekatte der hedder
Outdoor. Begge kan købes i en velassoteret dyrehandler.

Mange hilsner Britta

---

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 21-09-04 21:05

Hej Britta

> Specifik udgaven tror jeg det er Specifik FCD det er den udgave til
> udekatte. Den skulle fede godt, der er en del jeg kender de kan ikke bruge
> den fordi deres katte simpelthen bliver for fede

Det var lige den, jeg ikke kunne huske, mange tak

Med venlig hilsen
Lise