Hvor meget skal Lille Elvis veje
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 19-09-04 13:12

Hej
Jeg har regnet lidt på det og Lille Elvis er måske ca. 10 uger, hvor meget
skal en lille killing i hans alder veje?

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 14:49

Alice Trauelsen wrote:
> Hej
> Jeg har regnet lidt på det og Lille Elvis er måske ca. 10 uger, hvor
> meget skal en lille killing i hans alder veje?

Hej

Ca. 1 kg (100 gr. pr. uge, han har levet)

Mvh

Tina

Fra : Alice Trauelsen

Dato : 19-09-04 15:47

Hej
Hvis det er rigtigt så er han ikke for tynd, vi har lige haft ham på vægten
og han vejer 1600 gr., men vi syntes bare ikke han spiser så meget og han er
lidt skranten.

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 16:48

Alice Trauelsen wrote:
> Hej
> Hvis det er rigtigt så er han ikke for tynd, vi har lige haft ham på
> vægten og han vejer 1600 gr., men vi syntes bare ikke han spiser så
> meget og han er lidt skranten.

Hej igen

Det er en god tommelfinger-regel, at rette sig efter, så lille Elvis er vist
ikke helt så lille endda.
Held og lykke med ham

Mvh

Tina

Fra : Alice Trauelsen

Dato : 19-09-04 17:13

Hej Tina
Du har ret, men problemmet er jo at vi ikke ved hvor gammel han er, vi
gætter kun udfra at da vi fandt ham den 28 juli, var der stadig sår på
navlestrengen, men han kunne spise selv. Dengang vejede han 515 gr. Han
bestilte heller ikke meget andet den første uge end at spise og sove. Men
han var jo også ret forkommen da vi fandt ham. Ligenu sover ham som jeg slet
ikke kan undvære, her på min arm, medens jeg skriver. Han er min lille baby.

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 06:25

Alice Trauelsen wrote:
> [...]
> sove. Men han var jo også ret forkommen da vi fandt ham. Ligenu sover
> ham som jeg slet ikke kan undvære, her på min arm, medens jeg

Hej Alice

Jeg gætter på, at Elvis har været en 4-5 uger, da I fandt ham.
Har han fået ormekur ?

Det lyder for mig, som om han er okay vægtmæssigt - måske er han bare lidt
kræsen ? og killinger har jo så travlt med at udforske verden, så det er
ikke altid, de lige har *tid* til at spise

Det er SKØNT med sådan en varm lille killing på armen - jeg forstår dig til

Mange hilsener til dig og din baby

Tina