binde sløjfe
Fra : SB

Dato : 19-09-04 13:20

Nogen der ved hvor på nettet man kan se en illustration af hvordan man bider
en sløjfe?

Søren

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 19-09-04 15:55

"SB" <sfb[nospam]@privat dot dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor på nettet man kan se en illustration af hvordan man
bider
> en sløjfe?

det må da se sjovt ud - bide i sløjfe...

Mvh.Bodil.

Fra : SB

Dato : 19-09-04 18:11

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:414d9dbe$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> bider
>
> det må da se sjovt ud - bide i sløjfe...
>
> Mvh.Bodil.

Er kun for at se om folk har fantasi nok til at kunne gætte hvad der skal
stå

/S

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-09-04 19:23

SB skrev bl.a.:
> Nogen der ved hvor på nettet man kan se en illustration af
> hvordan man bider en sløjfe?

google er din ven.
Det tog 10 sek at skrive binding+sløjfe.
http://danskerhvervsbeklaedning.dk/information/sider/saadanbindesetslipsl.htm

Så kan du også se hvordan du binder dit slips.

--
MVH Lars
-som ikke kan binde slips

Fra : SB

Dato : 19-09-04 22:18

"Lars Raaby" <news@8840.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> MVH Lars
> -som ikke kan binde slips
> men godt kunne bruge en kvinde der kan...

Takker,
Den fandt jeg også, men selv om jeg printer den ud på et parpir, så tror jeg
ikke den er så tydelig at min datter på 7 kan forstå den

/S

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 20-09-04 07:02

> [...]
jeg
> ikke den er så tydelig at min datter på 7 kan forstå den

Var det så ikke nemmere at sætte dig stille og roligt ned med din datter og
lære hende det?

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : SB

Dato : 20-09-04 12:54

"Rinnie Ilsøe" <gimze@flatcoated-retriever.dk> skrev i en meddelelse

> jeg
>
> Var det så ikke nemmere at sætte dig stille og roligt ned med din datter
> og
> lære hende det?

skal lære det til 15 unger, hvis de fik det men hjem på et stykke papir, var
der en chance for at de fik deres forældre der hjemme til at hjælpe lidt
til. Så kan ungern selv huske dem på det, hver gang de ser det papir, de er
alle i alderen 6 - 7 år

/S

Fra : Inger Pedersen

Dato : 20-09-04 15:45

> [...]

> der en chance for at de fik deres forældre der hjemme til at hjælpe lidt
> til. Så kan ungern selv huske dem på det, hver gang de ser det papir, de

Jamen du milde dog - og hvis så forældrenes hænder gør det anderledes end
det på tryk?
Helt ærligt så mener jeg desuden, du her overtager en opgave, som reelt er
forældrenes/de større søskendes.

Jeg vil foreslå dig, at du sætter foretagendet i gang - uddeler en stak
snore til fri afbenyttelse - og bekendtgør på print, at når lille Peter har
bestået "Den Store Sløjfebinder-eksamen", får han et fornemt diplom.
Eksamen kan passende foregå meget officielt, og prøven aflægges med et
lakridssnørebånd, som skal bindes om f.eks. din arm.
Når eksamen er bestået, må Den Store Sløjfebinder spise snørebåndet og får
overrakt diplomet.

Det virker, ved jeg af erfaring.
I løbet af no time er antallet af sløjfebindere vokset markant.

Hilsen Inger

Fra : SB

Dato : 19-09-04 22:18