Gtk-- spørgsmål
Fra : Michael Sig Birkmose

Dato : 12-05-01 20:59

Fra : Jakob Moebjerg Niels~

Dato : 16-05-01 20:27

> Hvordan undgår man, at et vindue kan lukkes i gtk--?
> Altså disable luk knappen....

Det kan du ikke. Det er Window manageren der styrer rammerne.

/Jakob Møbjerg Nielsen

Fra : Jack Jørgensen

Dato : 14-05-01 06:12

Det er din WindowManager der styrer luk-knappen osv.
Du kan jo altid bare ignorerer delete signalet .. eller måske lave et
popup vindue - altså et vindue uden knapper, siderammer osv.

Fra : Michael Sig Birkmose

Dato : 18-05-01 09:36

> Det er din WindowManager der styrer luk-knappen osv.
> Du kan jo altid bare ignorerer delete signalet .. eller måske lave et
> popup vindue - altså et vindue uden knapper, siderammer osv.

Hvordan?
Jeg har prøvet med Gtk::Dialog uden held?
--
Michael Birkmose - Hot Lips
Department of Control Engineering