Ufattelig mange nedbrud igår hos CC
Fra : Mr. Sejersen

Dato : 19-09-04 10:33

Er der nogen der ved hvad der var galt med CyberCity igår aftes ?
Jeg havde konstante nedbrud på både mail,news og web og deres
driftinfo NG er helt tom ang det problem.
Det eneste de havde var noget om bøvl tidl på dagen, men det skulle
have været fixet allerede kl 15.

Sejersen.

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 19-09-04 11:11

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> wrote in

> [...]
> driftinfo NG er helt tom ang det problem.
> Det eneste de havde var noget om bøvl tidl på dagen, men det skulle

Har fundet fejlen.
Iflg CC ligger skylden sikkert i WinXP´s SP2 pakke.
De har haft flere der har oplevet det samme som mig efter upgraden
til SP2.

Sejersen.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-09-04 16:33

> Har fundet fejlen.
> Iflg CC ligger skylden sikkert i WinXP´s SP2 pakke.
> De har haft flere der har oplevet det samme som mig efter upgraden
> til SP2.

Ingen problemer her med SP2 - var på fra klokken 21 - 03 i nat uden nogen
form for problemer - der var fuld skrue på hastigheden hele natten. Jeg er
også CC kunde og har ikke disablet noget som helst i sikkerhedscenter eller
ms firewall. Det er dog også en nyinstallation med en slipstreamed udgave
af XP jeg kører med som blev installeret lørdag middag. Så jeg havde med
garanti ikke andre firewalls/eller spyware ting inde på maskinen som kan
skabe problemer med SP2 installation.

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-09-04 11:12

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> crashed Echelon writing

> [...]
> driftinfo NG er helt tom ang det problem.
> Det eneste de havde var noget om bøvl tidl på dagen, men det skulle

Nopes, ved ikke om jeg selv har et lokalt problem (Valby), men har oplevet
at jeg mister link, og iflg routeren er linjen oppe men får ingen IP. Reset
af routeren (reset i xDSL menu i zyxel 650R, eller sluk-tænd) fixer
problemet for en tid.

En kammerat som også har CC og bor i samme blok har ingen problemer haft

--
Bjarke Andersen

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 19-09-04 11:44

Bjarke Andersen <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in

> [...]
> sluk-tænd) fixer problemet for en tid.

> En kammerat som også har CC og bor i samme blok har ingen problemer

Det kunne være sjovt at høre om du og din kammerat har installeret
ServicePack 2 til WinXP, som Mr. Sejersen siger CyberCity har mistænkt for
problemerne?

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-09-04 11:52

Morten Brynjolf <notvalid@brynjolf.net> crashed Echelon writing

> Det kunne være sjovt at høre om du og din kammerat har installeret
> ServicePack 2 til WinXP, som Mr. Sejersen siger CyberCity har mistænkt
> for problemerne?

Min kammerat ved jeg ikke med, tror det ikke, det plejer at være sådan
noget jeg skal gøre for ham. Men tror faktisk han stadig er på 2K vognen.

Mig selv, så har jeg kun indledt min egen maskine for SP1 til XP. Alt for
mange problemer med SP2 har gjort jeg ikke lige ville kalde den gold endnu.

Men SP2 er jo faktisk ikke mit problem, da det er routeren som smider IP'en
og ikke min maskine.

--
Bjarke Andersen

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 19-09-04 14:07

> Det kunne være sjovt at høre om du og din kammerat har installeret
> ServicePack 2 til WinXP, som Mr. Sejersen siger CyberCity har mistænkt
> [...]

Ihvertfald har fjernelse af SP2 hos mig atter givet en stabil forbindelse
til nettet igen, så den pakke kan MS få lov til at beholde.

Sejersen.

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 19-09-04 14:21

> Ihvertfald har fjernelse af SP2 hos mig atter givet en stabil forbindelse
> til nettet igen, så den pakke kan MS få lov til at beholde.

Jeg oplever nu ingen problemer af nogen art efter at have installeret SP2.
Jeg er dog også kunde hos TDC.

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Eh-Fniller

Dato : 19-09-04 14:47

Morten Brynjolf wrote:
> "Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> wrote in

> Jeg oplever nu ingen problemer af nogen art efter at have installeret SP2.
> [...]

pudsigt.

For her har der hele tiden været hul igennem hos cc.
og ja... sp2 er installeret. Det har faktisk hjulpet
på lokal netværket.

EH

Fra : Rander

Dato : 19-09-04 15:12

19 Sep 2004 15:21:28 +0200 brugte Morten Brynjolf 11 linier på at fortælle
dette til dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

>Jeg oplever nu ingen problemer af nogen art efter at have installeret SP2.

Det kor melder jeg mig gerne i - det hænger muligvis sammen med at jeg som
det første slog firewallen fra, og iøvrigt fik myrdet det der irriterende
sikkerhedscenter...

>Jeg er dog også kunde hos TDC.

Jeg er på CyberCity...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Direkte magtanvendelse er så dårlig en løsning på et hvilket som helst problem,
at det stort set kun er småbørn og store nationer, der benytter sig af den. (David Friedman)

Fra : René

Dato : 19-09-04 15:23

On Sun, 19 Sep 2004 16:11:46 +0200, Rander wrote:

> [...]
>det første slog firewallen fra, og iøvrigt fik myrdet det der irriterende

jeg kører også sp2 og ms firewallen, sikkerhedscenter er også slået
fra. Det kører uden problemer hos mig

>Jeg er på CyberCity...

også kunde hos CC

Hilsen René

Fra : Dizz

Dato : 20-09-04 09:25

"Mr. Sejersen" <tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> wrote in message

> Er der nogen der ved hvad der var galt med CyberCity igår aftes ?

Der skete en fejl på dixen hvilket gav mange udbydere problemer, indtil den
blev rettet.

--
Morten Birkelund