Headset
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 19-09-04 10:12

Hej,

i en tråd længere nede bliver jeg anbefalet dette logitech headset:

Det ser ret lækkert ud, er jo lidt af en mærkevare, også prismæssigt. Men
jeg skal mest bruge headsettet til at pjatte over nettet med. Ved nogen om
der er væsentlig forskel i kvaliteten ift billigere grej? Det at det er
digitalt i stedet for analogt, har det stor betydning?

Jeg ved godt jeg kan tage nede i en butik og få klar besked, men for sjov
spørger jeg alligevel herinde!

MVH

Tommy

Fra : Kurt Lund

Dato : 19-09-04 10:40

"Tommy Nielsen" <tommynielsen77@*REMOVE*webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> digitalt i stedet for analogt, har det stor betydning?
>
> Jeg ved godt jeg kan tage nede i en butik og få klar besked, men for sjov

Hvis du nu trykkede på de gule stjerner oppe på edb priser, kan du læse om
folk
der har købt dem.
Og de er ikke alle lige glade for dem.
Men jeg har et par billige Soundlink SL8730 jeg tror jeg gav 99,00 kr. for
dem i Kvickly,
jeg bruger dem både til spil og Messenger, de er ikke verdens bedste, men
til den pris er der
vist ikke noget der overgår, dem god lyd til prisen og en rigtig god mic.
Kurt

Fra : Sander

Dato : 19-09-04 12:08

Vi er 4 i vores famile der kører bla. Skype med de omtalte Logitech headset,
og vi er ovenud tilfredse med dem, når vi taler indbyrdes er det
fuldstændigt
støjfrit pga, at det er digital og med støjfilter.

Sander.

Fra : Morten Larsen

Dato : 20-09-04 00:32

Jeg har givet 119kr for det fedeste headset i aldi 'zolid' ok der findes
måske bedre, men med lukkede høretelefoner og pop-filter på micen, vol. og
on/off på 3mtr. ledning så jeg mener ikke man bør bruge mere end 150kr på
headset i den billige ende og jeg tror ikke man får bedre lyd ved at give
300kr men da kan godt være. Jeg er synes dog mine til 120kr virker fint.

Mvh Morten