Overclockning af AMD 3200+ 64
Fra : Jesper Andersen

Dato : 19-09-04 09:19

Hej...

Er der nogle der ved hvad jeg gør forkert når jeg overclocker min pc??

Jeg øger både FSB på CPU, derefter Øger jeg volten på både CPU, og GFX
kort.... Den vil gerne reboote, men når jeg så tester det i f.eks. Aquamark
fryser maskinen, når den er nået lidt ind i testen.. Har også prøvet at lade
være med at sætte volten op på GFX kortet.. Har prøvet alt syntes jeg. Hvad
gør jeg galt!!!??

mvh.
Jesper

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 19-09-04 10:24

"Jesper Andersen" <jesper.kyhn@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lade
> være med at sætte volten op på GFX kortet.. Har prøvet alt syntes jeg.

Du skulle egentlig spørge i news:dk.edb.hardware.overclocking , det er der
eksperterne sidder.

Mit bud er varmeproblemer. Har du checket temperaturen? Og har du en god
køler, samt god udluftning i kabinettet?

Jeg har sat FUT (Follow-Up-To) til den ovennævnte gruppe, dvs. at svar på
denne post havner dér

Venlig hilsen
Henrik