Doughnut på vildkat
Fra : Kate

Dato : 19-09-04 08:37

Først en stor tak til Dorthe for at opdatere så hurtigt og for
muligheden for at annoncere. Nu håber jeg bare den rette dukker op
hurtigt.

Det har været en svær proces for mig at skrive til vildkat og jeg synes
det er en stor beslutning for mig at "opgive" Doughnut. Jeg har jo
vidst i nogen tid nu at det ikke var optimalt for hende at bo her, men
hold op hvor er det svært alligevel. Hun har boet her 1½ år og jeg tror
hun har haft det svært, specielt med Lante, men på det seneste har hun
også haft skærmydsler med Johan. Dem tror jeg så hun starter for Johan
er hverken en slagsbror eller provokatør.
Så igår, lige efter jeg havde skrevet til Dorthe, tog Doughnut og
Mowgli en ordentlig fræsetur, som ellers er blevet mere sjælden. Det
ser altså sjovt ud når sådan et lille myr og en kæmpe leger. På et
tidspunkt sad hun og Lante lige midt i stuedøren hvor Mowgli skulle
forbi så sprang han da bare over dem Begge så noget overraskede ud.

Nu krydser jeg bare fingre for et godt nyt hjem til min søde pige, som
iøvrigt virker til at ku' li' og blive kaldt Mus

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : PiaJ

Dato : 20-09-04 10:41

> Nu krydser jeg bare fingre for et godt nyt hjem til min søde pige, som
> iøvrigt virker til at ku' li' og blive kaldt Mus

Det er da næsten synd hun ikke kan bo her, de fleste af mine dyr "hedder"
noget med Mus. <G>

Puttemus, Filimus, Maxi-mus, Gaiomus, Balsemus - eller bare Mus.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 20-09-04 17:34

"PiaJ" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Det er da næsten synd hun ikke kan bo her, de fleste af mine dyr
> "hedder" noget med Mus. <G>

Hihi, ja. Men det ville nok tage livet af hende

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-09-04 17:38

Kate wrote:
> [...]
> tidspunkt sad hun og Lante lige midt i stuedøren hvor Mowgli skulle
> forbi så sprang han da bare over dem Begge så noget overraskede

uh hvor jeg kender dine kvaler....
Rasmine havde også lige haft vendt på en femøre da hjemmet var fundet, og
naiv som man jo er hvad de skønne kræ angår, kan man ikke lade være med at
få et lille stik af håb i hjertet....

vi var ude og aflevere rasmine i går, og det gik over al forventning... hun
kom ud af kassen med høj haleføring og gjorde sig rigtigt til overfor sine
nye "forældre"...
efter 1½ time blev hun dog træt og fandt en hyggelig kurv godt gemt under
sofaen, hvor hun lagde sig til at putte.....

lige nu sidder jeg og venter SPÆNDT på at få en opdaterings mail fra dem om
hvordan det gik....
og indrømmet... jeg HAR tudet.... jeg savner hende ganske forfærdeligt, og
kan også mærke på de andre at de oplever noget er forandret.... men det var
for det bedste.....

heldigvis har vi allerede snakket om at vi kan komme og besøge hende
allerede i efterårsferien.... så helt skidt er det ikke....
--
Knus, Sabina

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-09-04 21:09

Sabina Hertzum wrote:

uhhhh jeg er bare lige nødt til at fortælle at jeg har fået mail fra
Rasmines nye ejer.

og det går bare superfint.... der er høj haleføring og masser af krav om
MAVEnus og moslen rundt når computeren er fremme.... og leg ;)

hun har åbenbart knyttet sig til begge parter i familien, og afkræver dem
begge at kæle for hende, så det er bare super lækkert...... jeg er SÅ lettet
og SÅ glad ;)

meeeeen hvor er det dog toooomt og svært :(

--
Knus, Sabina

Fra : Kate

Dato : 21-09-04 21:32

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in

> meeeeen hvor er det dog toooomt og svært :(

Ja, det er jo også lidt det jeg frygter med Doughnut. Men er jeg glad
på jeres og ikke mindst Rasmines vegne at hun har fået en god familie,
det er jo det vi allermest ønsker for vores små pelstotter!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-09-04 06:50

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
-sakse-

> Nu krydser jeg bare fingre for et godt nyt hjem til min søde pige, som
> iøvrigt virker til at ku' li' og blive kaldt Mus
>
> --
> Kate

Hvorfor ind i hede hule skotskternede reservehel.... må jeg ikke have kat
for mit boligselskab????

*Forelsket, frustreret HYL!*

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kate

Dato : 23-09-04 21:51

"Aragorn Elessar" <aragorn@wellesK75.dk> wrote in

> Hvorfor ind i hede hule skotskternede reservehel.... må jeg ikke
> have kat for mit boligselskab????

Det må du da se at få lavet om

> *Forelsket, frustreret HYL!*

Hun _er_ også dejlig på trods af sine små særheder. Håber stadig at en
eller anden vil synes hun er lige den rette.

Fra : AEK

Dato : 23-09-04 09:58

"Kate" skrev i en meddelelse

> Nu krydser jeg bare fingre for et godt nyt hjem til min søde pige, som
> iøvrigt virker til at ku' li' og blive kaldt Mus

Hej Kate.

Det er stor beslutning at tage, samtidig ved vi godt, at vi gør det for
deres skyld - og det er den rette - for de er ikke tjent med at have et "
utilfredsstillende " liv.
Jeg savner stadig Tøsen meget. Kan ikke klare at se billeder af hende.
Dagen kommer vel, hvor jeg kan klare det- blot det at skrive om hende nu,
gør at jeg sidder med tårer i øjnene.

Men jeg gjorde det rette- og det gør du også nu, Kate.

Håber, at du finder et skønt hjem til hende, hvor hun vil falde til og styre
sine nye slaver med hård pote

Tanker fra,
Anya.

> Kate

---

Fra : Kate

Dato : 23-09-04 21:55

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Håber, at du finder et skønt hjem til hende, hvor hun vil falde
> til og styre sine nye slaver med hård pote

Det håber jeg bestemt også. Men vildkat virker i hvert fald, jeg har
til aften fået en føler. Jeg var brutalt ærlig, for ingen skal føle at
de "køber" katten i sækken, så jeg fortalte om at hun tisser i min seng
og at jeg mener det er hendes protest. Dog har hun ikke tisset i 2½
uge....Krydser fingre og tæer. Dog har hun været noget efter Johande
seneste par dage, hvilket jeg er ked af.

> Tanker fra,
> Anya.

Tak, Anya, jeg ved jo hvor hårdt det har været for dig. Dog har der
været flere succeshistorier her i gruppen og jeg håber Mus-pigen kan få
glæde af det netværk også.