En tip til boligforeninger
Fra : Broodje Paling

Dato : 19-09-04 07:22

En tip til alle boligforeninger som vil have tv eller internet - sørg
for at kabelføringen i lejlighederne tilhører boligforeningen og ikke
udbyderen. Så forkommer man at man skal betale i dyre domme hvis man vil
skifte udbyder. Vi har aftaler med TDC og ejer selv vore kabler hvilket
gør at TDC er til at tale med når der skal forhandles om priser.
mvh
Broodje

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-09-04 10:10

Broodje Paling <Nobody@knows.ww> crashed Echelon writing

> Vi har aftaler med TDC og ejer selv vore kabler hvilket
> gør at TDC er til at tale med når der skal forhandles om priser.
> mvh

Er der så sørget for serviceaftale på kablerne i tilfælde af en rotte
gnaver lidt i dem eller noget?

--
Bjarke Andersen

Fra : Broodje Paling

Dato : 21-09-04 06:21

Bjarke Andersen skrev:
> Broodje Paling <Nobody@knows.ww> crashed Echelon writing

> Er der så sørget for serviceaftale på kablerne i tilfælde af en rotte
> gnaver lidt i dem eller noget?

Vi har haft et andet firma til kabeltrækning i lejlighederne, som
tilkaldes i tilfælde af "interne" problemer. Det har været lidt dyrere i
forhold til det supertilbud vi fik fra TDC, men vi står ikke med håret i
postkassen hvis udbyderen bliver grådig. Udover det kan jeg fortælle at
vores boligforening er blandt de billigste i nordjylland kr. 347 i
kvartal for fuldpakken.
mvh
Broodje