prøver igen. Fem analyse af assembly mdt.5
Fra : mighty

Dato : 12-05-01 20:29

Hej !
Jeg fik for en uge siden reply på en posting om hvorledes jeg laver fem
analyse på en assembly under mdt 5, svaret var at jeg skulle gå lave min
assembly om til solider, men det har jeg en del problemer med :(
Hvis jeg prøver at åbne tegningen i acad2000, bliver min assembly til xrefs,
og så kan jeg ikke rigtigt komme videre.
Er der en venlig sjæk der vil lede mig på rette vej ?
på forhånd tak !
(ps afleveringsdatoen truer)
/Mighty

Fra : Lars Sandberg

Dato : 13-05-01 09:49

> [...]
> og så kan jeg ikke rigtigt komme videre.
> Er der en venlig sjæk der vil lede mig på rette vej ?

Du kan enten localize dine parter/ sub's, eller endnu nemmere anvend kommandoen AMACISOUT, der
vil eksportere hele din assembly som en sat-fil. Du kan så i en ny tom tegning, hente det hele
tilbage via kommandoen ACISIN. Dine parter vil hermed være repræsenteret som 3D-SOLIDS (AutoCAD
objekt). Nogle FEA applikationer såsom DesignSpace har en option for at importere sat-filen
direkte

mvh Lars Sandberg

Fra : mighty

Dato : 13-05-01 20:31

Tusind tak for hjælpen, det dur'!

(desværre valgte MD at sige at den ikke kan lave en analyse af min
konstruktion, da det ikke er en funktion der er i programmet, noget med Mesh
type :( ).
/Mighty