test af sikkerhed.
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 18-09-04 11:56

Hej

Jeg mangler et program der kan teste sikkerheden på mit netværk. Jeg tænker
på sikkerheden fra internettet og ind på mit LAN.

Hvad findes der af muligheder?

M.V.H
Jimmi W.

Fra : Kristian Thy

Dato : 18-09-04 12:08

Jimmi Wolff uttered:
> Jeg mangler et program der kan teste sikkerheden på mit netværk. Jeg tænker
> på sikkerheden fra internettet og ind på mit LAN.
>
> Hvad findes der af muligheder?

Du kunne fx prøve at portscanne dit system med nmap.

   http://www.insecure.org/nmap

\\kristian
--
http://lpf.ai.mit.edu/Patents/knuth-to-pto.txt
http://home.att.net/~jbcole/humor/Microsoft_patents.htm

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-09-04 14:18

On Sat, 18 Sep 2004 12:56:26 +0200, "Jimmi Wolff"
<jimmi1311"FJERN_DETTE"@tele2adsl.dk> wrote:

> Jeg mangler et program der kan teste sikkerheden på mit netværk. Jeg tænker
> på sikkerheden fra internettet og ind på mit LAN.

Se fx på
http://www.nessus.org/
http://www.insecure.org/nmap/
http://www-arc.com/sara/
http://www.saintcorporation.com/
Og
http://tinyurl.com/224rn

-A

Fra : Robert Jensen

Dato : 19-09-04 19:50

"Jimmi Wolff" <jimmi1311"FJERN_DETTE"@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> tænker
> på sikkerheden fra internettet og ind på mit LAN.

x-scan er et godt og gratis program.

/Robert