ADSL-modem - D-link DSL-G604T
Fra : MadsD

Dato : 18-09-04 11:50

Hej.

Har allerede skrevet i tele.internet.adsl men har ikke fået svar endnu.Nu
prøver jeg denne gruppe, tror måske det har lidt med dette at gøre, ellers
må I lige henvise mig til den rigtige... fx dk.edb.netvaerk?

Jeg har et ADSL-modem/trådløs router m.m. D-link DSL-G604T, som umiddelbart
virker. På denne måde sparer jeg strøm, ved ikke både at skulle have router
og Ericsson ADSL-modem tilsluttet. Nu har jeg kun D-link'en. WEEE!

MEN, jeg vil være sikker på, at jeg har sat de rigtige indstillinger i den,
mht. den opsætning der ligger i en Ericsson HM220dp.
Modulations-type: G.dmt ?
Encapsulation: LLC (eller VC)
VPI: 0
VCI: 101
Og så selvfølgelig sat til DHCP. Passer disse indstillinger?
Kig evt. på min side herunder.
http://www.madsd.dk/images/setup01.jpg

Kan nogle svare på dette?

Venlig hilsen