Problem i SP2
Fra : Aage Andersen

Dato : 17-09-04 21:05

Nedenstaaende henvisning beskriver et sikkerhedsproblem i SP2

http://www.pcwelt.de/know-how/extras/103039/

Har eksperterne nogle kommentarer?

mvh. Aage

Fra : Dan Storm

Dato : 19-09-04 12:55

Altså, der er dem er dristige og dem der er dumdristige... De dristige
kontrollorer ALT i SP2 inden de kobler sig til nette, og de
dumdristige... ja, det siger jo sig selv! ;)
Jeg har selv installeret SP2 engelsk udgave og det beskrevne problem er
ikke opstået hos mig. Den indstilling som pc-welt anbefaler har været
standard da jeg installerede det. Så i virkeligheden ser jeg ikke det
store problem. Jeg har mere kontrol over min firewall, og det er jeg
godt tilfreds med.
Indtil videre har jeg ikke haft nogle problemer med SP2 og hvis jeg gør,
er det egentlig heller ikke den store katastrofe... Jeg krypterer
alligevel alt hvad andre ikke må se...
Er man ellers så skidebange for at få stjålet sine 'private dokumenter'
så læg dem på en ekstern USB disk eller en CD eller så'n noget....

--
Dan Storm

http://err0r.dk
storm@err0r.dk

PGP Public key på http://err0r.dk/pubring.pkr

inden for et bestemt område

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-09-04 19:19

On Fri, 17 Sep 2004 22:05:28 +0200, "Aage Andersen"
<aaa(REMOVE)@email.dk> wrote:

> http://www.pcwelt.de/know-how/extras/103039/

Mig er det lidt ligegyldigt, at der er et problem med default
settings for XPs firewall. Efter installation af SP2 var det
(firewall'en) det første, jeg slog fra igen.

-A
--
http://www.hojmark.org/