Hunde svømmehal, hvor ?
Fra : EnjoyNews

Dato : 17-09-04 20:49

Er der nogen der ved hvor jeg kan tage min hund med til hygge svømning..?
hvor der ligger en svømmehal for hunde. Vi bor i Albertslund postnummer
2620.

Mange hilsner
Michael

Fra : Mus

Dato : 17-09-04 21:04

EnjoyNews <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:414b3e94$0$195$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Er der nogen der ved hvor jeg kan tage min hund med til hygge svømning..?
> hvor der ligger en svømmehal for hunde. Vi bor i Albertslund postnummer
> [...]

Prøv at søge på hundesvømning på google. Søgte selv på et tidspunkt, for et
par år siden. Da var der to. En i jylland og en på sjælland. Mon ikke der er
flere nu.
Det kan kun anbefales. Det er også sjovt ved havet - men ikke hele året.

LN

Fra : Karina Jakobsen

Dato : 17-09-04 21:20

Hej. Jeg ved der ligger en ved Næstved. www.aahundecenter.dk