kuglepen og tusch
Fra : Betina Hendeles

Dato : 17-09-04 18:00

Hej!

Min søn har på det sidste præsteret at tegne med tusch og kuglepen en del
steder i huset...hmmmmm!!!!! Jeg vil derfor lige spørge, om der er nogen der
ved, hvordan man bedst fjerner den slags fra lakerede træoverflader?

Tak
Betina

Fra : Christian Madsen

Dato : 17-09-04 18:27

"Betina Hendeles" <betinas@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> ved, hvordan man bedst fjerner den slags fra lakerede træoverflader?

Prøv i dk.fritid.hus-og-have

Jacob

Fra : Anja

Dato : 17-09-04 20:39

> [...]
der
> ved, hvordan man bedst fjerner den slags fra lakerede træoverflader?

Her gik jeg og troede at min søn var Picasso og så er der en til
Jeg fik det meste af kuglepenstegningerne af stuebordet med sprit men
desværre have geniet trykket så hårdt så der var dybe mærker..

Anja

Fra : Nette

Dato : 18-09-04 09:01

"Anja" skrev
> Her gik jeg og troede at min søn var Picasso og så er der en til
> Jeg fik det meste af kuglepenstegningerne af stuebordet med sprit men
> desværre have geniet trykket så hårdt så der var dybe mærker..

Vi har altså også en af slagsen her i huset, og når i finder vidundermidlet,
der kan klare tapetet også, så hører jeg gerne fra jer.

Nette

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-04 10:46

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi har altså også en af slagsen her i huset, og når i finder
vidundermidlet,
> der kan klare tapetet også, så hører jeg gerne fra jer.

Samme her
Indtil videre er der indkøbt rigeligt maling, i de forskellige rums farver,
så man kan gå en runde en gang imellem og dække "kunstværkerne " til.
Den løsning du`r selvfølgelig ikke, hvis man har et mønstret tapet på
væggene.

Mvh. www.tjekmig.dk