Seneste software i N6230
Fra : Anders

Dato : 17-09-04 17:54

Hejsa

Hvilken vers. er den nyeste i N6230 (har en v. 4.28).

/Anders

Fra : Th Frydensberg

Dato : 17-09-04 18:08

http://www.mobilsiden.dk/tips/SWnokia.php 4,28

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 17-09-04 18:57

Hej Anders

Har du problemer med den nuværede version siden du spør?

mvh
Gerner

Fra : Anders

Dato : 18-09-04 06:16

Nej egentlig ikke, jeg er bare lidt int. i hvad der er i min telefon.

/Anders

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 20-09-04 11:01

"Gerner Majlandt" <gerner@bilinfo.dk> wrote in message
> Hej Anders
>
> Har du problemer med den nuværede version siden du spør?

Men det har jeg Har lige fået 4.28, men der er stadig den ret
irriterende fejl, at når der er over 20 sendte beskeder i mappen, så bliver
resten ikke vist. I stedet ser man forskellige sms'er fra indbakken....

--
Hygge...
Daniel

Fra : Anders

Dato : 20-09-04 16:55

Jeg har sku' egentlig ingen probs. Det var kun af ren og skær
nysgerrighed...

Vidste at der var problemer med tidligere sw vers. til N6230..

/Anders