Indkøb i Flensburg og omegn
Fra : ivan

Dato : 17-09-04 16:57

Jeg skal til Flensburg i næste uge. Er der et sted som jeg med fordel kan
besøge for at få fyldt grejboksen?

mvh
ivan

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 17-09-04 20:02

Mojn Ivan !!!

Det kan du lige tro, at der er, nemlig den bedste og
største grejforhandler nord for Hamburg:
Dirk Sennholz Angelsport Center
Ochsenweg 72, 24941 Flensburg-Weiche
Kør over grænsen i Padborg, forsæt lige ud, til du kommer
til en rundkørsel. 1oo m længere fremme (kør lige igennem
rundkørslen) på din venstre hånd ligger Dirks Butik. Se
www.dsangelsport.dk, du får det ikke bedre og billigere.
Mvh
Hans

Fra : Calle.

Dato : 17-09-04 20:10

Hans Mikkelsen (slet 9WBTA) wrote:
> [...]
> til en rundkørsel. 1oo m længere fremme (kør lige igennem
> rundkørslen) på din venstre hånd ligger Dirks Butik. Se

Det er lige den adr. jeg gav ham i en anden gruppe, men da han poster uden
x-posting får har jo ikke svaret i alle grupper. derfor min ovenstående
kommentar.
--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 17-09-04 19:55

ivan wrote:
> Jeg skal til Flensburg i næste uge. Er der et sted som jeg med fordel
> kan besøge for at få fyldt grejboksen?
>
> mvh
> ivan

se svaret på din foregående mail.
Du blver helt sikkert overrasket når du ser butikken

--
Calle.

Fra : ivan

Dato : 17-09-04 22:27