Se lige her!!!!!
Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 17-09-04 03:18

Lad mig lige henvise til en begivenhed, der er værd at deltage i. Jeg taler
af erfaring!
Se link´et her og få hurtigst muligt pakket grejerne og kom ud af røret.

http://www.sportsfiskeren.dk/debat/kalender/201/

Jeg håber vi ses i Ørre. Der plejer at være præmier for alle fangede fisk og
det er flotte præmier.
K-C

Fra : 7C

Dato : 17-09-04 18:06

Det ville være lidt nemmere for alle, hvis du i overskriften skrev noget om
indholdet af din postering, istedet for det intetsigende og ikke særligt
brugbare "Se lige her".

Formålet med overskriften er at man hurtigt kan få et overblik og se om der
er noget man evt. gerne ville læse.

Vh.

Søren C.