Forvalgs-selskaber?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 16-09-04 21:16

Hej.

Vi er nogle stykker der bor sammen, og har fælles fastnet. Vi har fået den
smarte ide at tilmelde os forskellige forvalgs-selskaber (ala.
www.supertel.dk), så vi ved at bruge hvert vores forvalg når vi ringer, kan
få hver sin regning.

Men hvilket andre selskaber, der tilbyder manuelt forvalg findes der ud over
Supertel?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Jesper Lund

Dato : 16-09-04 21:53

Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> wrote:

> Men hvilket andre selskaber, der tilbyder manuelt forvalg findes
> der ud over Supertel?

http://www.teleprisguide.dk
Der er mange

--
Jesper Lund

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-09-04 10:58

On Thu, 16 Sep 2004 22:15:54 +0200, "Rasmus Nielsen"
<postmaster@rasmusn.dk> wrote:

>Men hvilket andre selskaber, der tilbyder manuelt forvalg findes der ud over
>Supertel?

Jeg tror sådan set alle teleselskaberne er med på den vogn. De har i
hvert fald været det (og de gamle kunder kan stadig bruge det). Der er
blot ikke så mange der annoncerer med det mere (de vil jo hellere
sælge fast forvalg eller endnu bedre: abonnementer).

Prøv at ringe og spørge efter det.

Ellers er der den tunge vej, og få oprettet fast forvalg på skift hos
selskaberne. Efter man har haft fast forvalg, så er jeg ret overbevist
om, at man selv kan taste 10xx.

Universal Telecom (link i signaturen herunder) tilbyder det du ønsker,
men så tror jeg ikke man går ind under gratis-ordningen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Fra : Sørensen

Dato : 19-09-04 18:55

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev >
> Vi er nogle stykker der bor sammen, og har fælles fastnet. Vi har fået den
> smarte ide at tilmelde os forskellige forvalgs-selskaber (ala.
> [...]

Hvorfor ikke bestille ISDN ? Så kan i få hver jeres linie med eget nummer og
seperat regning på hvert nummer, desuden er der 2 der kan tale samtidig.
Hvis i er mere end 2 kræver det dog en ekstra isdn-ta som kan købes for en
hundredekroneseddel i den blå.

vh.
Sørensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-09-04 10:50

On Sun, 19 Sep 2004 19:55:13 +0200, "Sørensen" <no@i.dont> wrote:

> [...]
>Hvis i er mere end 2 kræver det dog en ekstra isdn-ta som kan købes for en

Hvorfor ikke bestille IP-telefoni? Så kan i få hver jeres linie med
eget nummer og seperat regning på hvert nummer, desuden kan alle tale
samtidig. Hvis I er mere end 2 kræver det dog en ekstra boks (eller
flere), som kan købes for en syvhundredeoghalvtredskroneseddel for ny.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Sørensen

Dato : 20-09-04 16:08

"Lasse Hedegaard" skrev >
> [...]

> samtidig. Hvis I er mere end 2 kræver det dog en ekstra boks (eller
> flere), som kan købes for en syvhundredeoghalvtredskroneseddel for ny.

Fordi så skal De have en bredbåndsforbindelse på 256/256 kbps. pr.
beboer...... en 768/4096 til 3 beboere koster 1000 kr. om måneden, det kan
man alligevel ringe lidt for.

vh.
Sørensen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-09-04 17:01

In article <414ef068$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Sørensen wrote:

> [...]
>>

> Fordi så skal De have en bredbåndsforbindelse på 256/256 kbps. pr.
> beboer...... en 768/4096 til 3 beboere koster 1000 kr. om måneden, det kan

Det passer ikke. 128 kbit i hvert retning er rigeligt såfremt det
er dedikeret. Omkring 64 kbit i hvert retning skulle være nok med
den bedste codec, men er nok i underkanten. Så 256 kbit skulle
være rigeligt til 3 med bedste codec, og jeg ville nok også kunne
dele den 4 personer, da alle nok ikke taler påsamme tid.

Man kan også vælge en GSM codec der kun kører 9600 bps.