PAS PÅ sejler venner
Fra : Allan Schmidt

Dato : 15-09-04 20:35

( BÅDHANDLER ) .: Nordfyn Marina
jeg havde en aftale med Michael Nielsen ( Nordfyn Marina ) han skulle komme
og besigtige min båd for at få den i kommission. altså sælge den for mig
den aftale kom kun i hus ved at jeg desværre skrev under på en kontrakt for
ellers ville han ikke komme og se båden
som han sagde ordret ( jeg gider ikke ligge og køre forgæves ) er dette
bondefangeri eller er jeg bare en naiv mand

jeg havde aftalt et tidspunkt Mandag d 12 juli (mener jeg ) med Michael
hvor han skulle komme, det kunne jeg Desværre ikke overholde da jeg om
fredagen var sejlet til Samsø med nogle gode venner som var sejlet i en
Selco 18
min er en Grandezza 23... det blæste op i løbet af weekenden, og vi var
blæst inde og kunne ikke sejle nogen steder før om
Onsdagen
Nordfyn Marina ringer til mig samme dag som jeg skulle have mødt Michael og
spørger hvor min båd ligger
jeg fortæller med et smil i stemmen at jeg er blæst inde på samsø og
Desværre ikke er i min hjem havn
Michael bliver lidt sur i tlf. og skælder mig ud, for at jeg ikke havde
ringet og sagt undskyld over at vi er blæst inde... hvilket er fair nok, ???
men jeg havde virkelig andet at tænke på, jeg ringer til Nordfyn Marina da
jeg er kommet hjem, altså om Torsdagen
Michael kan lige pludselig først komme om 6 uger, ( han har meget travlt
lige nu ) for jeg havde jo ikke ringet til ham og sagt undskyld at jeg er
blæst inde, og så smider han røret på. ??? jeg ringer igen så annullerer
jeg vore aftale men det kan jeg ikke, siger han og fortæller at han slæber
mig i retten
jeg har tilbudt først 300.- til benzin eller diesel hvad ved jeg
senere ny aftale om besigtilse for så, at få ham til at sælge båden med ny
aftale
senere 1000.-
det korte og det lange er, at nu er jeg blevet stævnet af Advokatfirmaet
Søren Olesen 5450 Otterup
og skal i retten
Michael Nielsen vil have det fulde salær , som hvis han havde solgt min båd
( for ikke at have lavet noget som helst, han aner ikke hvordan min båd ser
ud ) men han vil have mine penge
altså kr. 6.250,00 + renter og omkostninger
DET BLIVER SKU SVÆRT FRA MIN SIDE OG ANBEFALE NORDFYN MARINA TIL ANDRE
findes der gode råd mod denne mand... eller er det hans forretnings
politik???
Med Venlig Hilsen
Allan Schmidt
OM Odense

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-09-04 20:53

"Allan Schmidt" <as@allanmaler.dk> skrev

> jeg havde en aftale med Michael Nielsen ( Nordfyn Marina ) han skulle
komme

[snip en masse ligegyldigt snik-snak!]

> findes der gode råd mod denne mand... eller er det hans forretnings
> politik???

Når man indgår en aftale og så skider på folk, som du tilsyneladende har
gjort, så kan jeg sagtens forstå firmaets handlemåde. Jeg havde gjort præcis
det samme!

Når en aftale rager dig en skid, og når du ikke engang gider at melde afbud
til manden, så han skal køre forgæves, så er det din egen skyld!

Lige nu tilsviner du firmaet uden nogen legitim grund. Skam dig!

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-09-04 21:54

"Allan Schmidt" <as@allanmaler.dk> skrev i en *mail*:

jeg tilbyder jo 1000.- til Nordfyn Marina for at køre fra otterup til odense
det er en min pris på 66,60 kr
er det at skide på folk ???
eller... men 6250.- nej tak

Fra : Hans Olsen

Dato : 17-09-04 12:39

> debattere i mail!
Hej
Man kan altså nemt komme til at trykke på den forkerte knab, har
desværre selv prøvet det, så til alle - tjek lige en ekstra gang om
du besvarer til gruppen eller bare "besvar"
Hilsen
Hans Olsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 18-09-04 02:27

"Hans Olsen" <hoNOSPAM@vejen-net.dk> skrev

> Man kan altså nemt komme til at trykke på den forkerte knab, har
> desværre selv prøvet det, så til alle - tjek lige en ekstra gang om
> du besvarer til gruppen eller bare "besvar"

Til OE brugere, som ikke kan ramme de rigtige knapper er der et godt råd:
Flyt "besvar" knappen helt ud i højre side af skærmen. På den måde kan man
ikke tage fejl af "besvar" og "svar til gruppe". Det gøres under egenskaber
for værktøjslinje.

Claus