hvid solsort ???
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 16-09-04 17:23

Hej !

Jeg er ikke nogen ørn udi ornitologi - så jeg har lige et spørgsmål.

Forleden dag sad jeg i min bil på en P-plads ved Ølby Køge. Jeg så en fugl
som lignede på en prik en solsort - problemet erbare at den var helt hvid ?
findes de ? eller hvad var det jeg så ?

Hilsen Thomas

Fra : Thor

Dato : 17-09-04 13:59

Hej Thomas

Her er en mage til:

http://www.lincsbirdclub.co.uk/rare_birds/albino_blackbird.htm

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 20-09-04 21:21

Jep - den er god nok - det var sådan en jeg så - bare ærgeligt at jeg ikke
havde mit camera med...

Hilsen Thomas