Mikrofon/headset
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 16-09-04 16:35

Hej folkens,

jeg skal ha' anskaffet mig enten et par ørebøffer m. mikrofon (headset)
eller bare en mikrofon til at tale over nettet. Ved I om der er tilbud på
det nogen steder - eller om der findes noget billigt/godt nogen steder, som
I kan anbefale (lydkvalitet er selvfølgelig et kriterie)?

På forhånd tak

Tommy Nielsen

Fra : René Jensen

Dato : 16-09-04 16:42

Tommy Nielsen wrote:
> I kan anbefale (lydkvalitet er selvfølgelig et kriterie)?

Du kan starte med nedenstående, kig efter Plantronics:

http://www.pcheadset.dk/

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Sander

Dato : 16-09-04 17:42

Jeg bruger et Logitech usb headset, det har fremragende lydkvalitet
især når der sidder en i den anden ende med et lign, da det er rent
digitalt og med støjfilter.

Men det er noget der er mange meninger om.

Sander.

Fra : H-Larsen

Dato : 16-09-04 21:35

"Tommy Nielsen" <tommynielsen77@*REMOVE*webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> I kan anbefale (lydkvalitet er selvfølgelig et kriterie)?

Aldi har nogle til en pris på 119 i denne uge