IIS Kan ikke starte Standard Websted
Fra : Dennis

Dato : 16-09-04 16:13

Hej Nyhedsgruppe

Jeg er en newbie i ASP.NET og har prøvet og installere IIS på min Win
xp pro.

Det gik også fint og jeg kunne i en periode godt oprette og teste
hjemmesider.
Men af en eller anden grund er der sket en fejl og IIS er stoppet og
nu kommer der en fejl når jeg forsøger at starte den igen.
Fejlmeddelsen lyder: "Der opstod en uventet fejl 0x8ffe2740"

Jeg har forsøgt at afinstallere og så geninstallere Internet
information services uden resultat.

Håber der er en her som kan hjælpe mig da jeg ikke ved hvor jeg ellers
kan henvende mig.

På forhånd tak for hjælpen

Dennis

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-09-04 21:58

Dennis wrote:

> [...]
> Fejlmeddelsen lyder: "Der opstod en uventet fejl 0x8ffe2740"
>
> Jeg har forsøgt at afinstallere og så geninstallere Internet

Jeg tror, du har bedre mulighed for at få kvalificeret hjælp her:

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk