Hjertesygdomme
Fra : Jesper

Dato : 16-09-04 14:35

Hej.

Jeg har flg. symptomer:

Jeg har haft et par lungebetændelser i løbet af de sidste 8 måneder, men
jvf. seneste røntgenbilleder, så er der ikke mere lungebetændelse, MEN jeg
får tilbagevendende feber ved relativ let fysisk aktivitet - f.eks. ved at
handle ind og gå op til 2. sal. Feberen stiger typisk til omkring 38,5 for
efter en times tid at falde til omkring 37,5. Jeg føler selv, at jeg har
feber. Min læge siger også, at det er et typisk tegn på infektion, at man
får feberstigning ved fysisk aktivitet.

Jeg har på et tidspunkt fået konstateret en lille hjertesygdom med diagnosen
"let kardiomyopati" - kan dette eller andre hjertesygdomme vise sig ved
feber som ovenfor anført?

Skal til yderligere undersøgelser i morgen, så jeg håber på nogle svar inden
da .

mvh

Jesper.

Fra : Sune

Dato : 16-10-04 12:51

"Jesper" <christop@***post1.dknet.dk> wrote in message
> [...]
> feber som ovenfor anført?
>
> Skal til yderligere undersøgelser i morgen, så jeg håber på nogle svar

Din træthed og åndenød kan sagtens skyldes din tidligere diagnosticerede
kardiomyopathi. Derimod er der ikke noget der tyder på at feberen også
skulle stamme herfra. Hvad det så kan skyldes skal jeg undlade at gætte på
her. Det er under alle omstændigheder godt du skal til kontrol. Antageligt
skal du have justeret din medicin lidt, og mon så ikke noget af trætheden og
åndenøden forsvinder.

Sune