ST 4000 Plus autopilot
Fra : Frank B

Dato : 16-09-04 13:26

Jeg har en autopilot Raytheon Autohelm ST 4000 Plus som jeg har problemer
med at kalibrere styrehjulet med aparatet, der er ikke nogen sensor som
rudder/ vinkel referance (transducer) - findes det en mekanisk ref. og
hvordan gør mand det?

Fra : sailor99

Dato : 16-09-04 16:02

Hej Frank!
Har du ikke en manual??
Det burde fremgå, omend lidt snørklet af manualen.
Skulle du ingen have, kan du få en kopi af mig, men der vil gå en rum tidfør
jeg får det klaret.

Mvh
Georg

Fra : Ole Pagh

Dato : 16-09-04 16:15

sailor99 wrote:
> [...]
> Det burde fremgå, omend lidt snørklet af manualen.
> Skulle du ingen have, kan du få en kopi af mig, men der vil gå en rum

Ikke at jeg kender noget til ST4000, men alle Raymarines autopilot
brugermanuals kan downloades fra Raymarines support hjemmeside.
http://www.raymarine.com/raymarine/Default.asp?site=1&Section=3&Page=337&Parent=166

--
hilsen ole

Fra : Frank B.

Dato : 20-09-04 11:26

Hej!

Tusind tak for hjælpen, jeg prøver med raymarines link.

hilsen, Frank B.

"Ole Pagh" <olepagh[fjern_dette_og sæt_et .efter_ole]@mail.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:4149ade7$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...