Kan man benytte et TDC skillefilter til Cy~
Fra : Sune

Dato : 16-09-04 13:06

Så behøver jeg ikke at skifte filter.

Mvh
Sune

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 16-09-04 13:21

Det vil jeg mene, men det er helt sikkert usupporteret.

--
Kasper Mejlgaard
Loud pipes saves lifes

Fra : Sune

Dato : 16-09-04 13:33

On Thu, 16 Sep 2004 12:20:42 +0000 (UTC), Kasper Mejlgaard <nntpspam1@in-addr.dk> wrote:

>Det vil jeg mene, men det er helt sikkert usupporteret.

Mange tak. Jeg prøver!

Hilsen
Sune

(som ved at skifte fra TDC til CC fra på mandag sparer mindst 200 kr pr. kvartal)
(Arhhh. Det er godt at komme 'hjem' til sin første udbyder

Fra : N_N

Dato : 16-09-04 15:25

> (som ved at skifte fra TDC til CC fra på mandag sparer mindst 200 kr pr.
kvartal)

Og som ved skift fra TDC modtager en "vendekasse", hvori du skal lægge TDC's
udstyr heriblandt TDC skillefilter!!
Dette skal herefter returneres til TDC, elers bliver du "krævet" penge for
det ikke returneret udstyr.

Fra : Jakob Hansen

Dato : 16-09-04 16:19

"N_N" <nullergoj@net> wrote in message
> [...]
> udstyr heriblandt TDC skillefilter!!
> Dette skal herefter returneres til TDC, elers bliver du "krævet" penge for

Ikke hvis udstyret er købt og ikke lejet.

Jakob

Fra : Sune

Dato : 16-09-04 17:29

On Thu, 16 Sep 2004 16:24:43 +0200, "N_N" <nullergoj@net> wrote:

> [...]
>udstyr heriblandt TDC skillefilter!!

>Dette skal herefter returneres til TDC, elers bliver du "krævet" penge for

Det er sjovt du nævner det.
På den opgørelse jeg har fået fra TDC nævnes intet skillefilter, men kun 1 stk adsl modem.
Så jeg ved ikke rigtigt om TDC vil have skillefilteret med.

Men nu er det sådan at jeg har 2 stk TDC filtre, så deeet...

Mvh
Sune

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-09-04 22:43

"N_N" <nullergoj@net> crashed Echelon writing

> Og som ved skift fra TDC modtager en "vendekasse", hvori du skal lægge
> TDC's udstyr heriblandt TDC skillefilter!!

Vrøvl. Ved opsigelse af de TDC ADSL abonnementer jeg har været med til, har
TDC altid udtalt til mig at skillefiltret skal blive hængende på adressen.

De ser det som fremtidig "telefoni-udstyr" som skal være tilgængligt på
adressen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kent Friis

Dato : 17-09-04 17:11

Den 16 Sep 2004 21:43:28 GMT skrev Bjarke Andersen:
> [...]
>
> De ser det som fremtidig "telefoni-udstyr" som skal være tilgængligt på

Jeg sendte det med tilbage - hvad skulle jeg bruge det til, når jeg
alligevel skulle til at montere et Tele2-skillefilter i stedet for?

Mvh
Kent

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-09-04 19:55

Kent Friis <nospam@nospam.invalid> crashed Echelon writing

> Jeg sendte det med tilbage - hvad skulle jeg bruge det til, når jeg
> alligevel skulle til at montere et Tele2-skillefilter i stedet for?

Engang når du flytter og den nye person gerne vil have TDC ADSL.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kent Friis

Dato : 17-09-04 20:54

Den 17 Sep 2004 18:54:48 GMT skrev Bjarke Andersen:
> Kent Friis <nospam@nospam.invalid> crashed Echelon writing

> Engang når du flytter og den nye person gerne vil have TDC ADSL.

Mon ikke ADSL til den tid er lige så meget værd som 14400 er idag?

Mvh
Kent

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-09-04 21:20

> Mon ikke ADSL til den tid er lige så meget værd som 14400 er idag?

Måske, men i 1985 blev ISDN introduceret og kaldt fremtiden fordi det var
digital teknologi, og se hvor mange højder det er nået (ironisk ment).

--
Bjarke Andersen

Fra : Kent Friis

Dato : 17-09-04 21:56

Den 17 Sep 2004 20:20:22 GMT skrev Bjarke Andersen:
> Kent Friis <nospam@nospam.invalid> crashed Echelon writing

> Måske, men i 1985 blev ISDN introduceret og kaldt fremtiden fordi det var
> digital teknologi, og se hvor mange højder det er nået (ironisk ment).

Det er lige så forældet (til data) nu, og ADSL vil nok være det om
et par år når HDSL og hvad de ellers hedder vinder frem, og så er der
forhåbentlig kun et par år igen til at vi kan begynde at få 100mbit og
gbit forbindelser ligesom svenskerne.

Mvh
Kent

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-09-04 22:08

> [...]
> et par år når HDSL og hvad de ellers hedder vinder frem, og så er der
> forhåbentlig kun et par år igen til at vi kan begynde at få 100mbit og

Tja indtil videre, så kan xDSL kun køre på kobberledningerne i jorden, så
xDSL vil indtil videre kræve et fikseringpunkt såsom PSTN linje ;)

Svenskerne gik lidt anderledes til værks med de helt store båndbredder
såsom fiber til boligblokke, internet via strømkablerog og VDSL. Men VDSL
kræver self. at man bor max. 300-500 meter fra centralen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Kent Friis

Dato : 17-09-04 23:30

Den 17 Sep 2004 21:08:12 GMT skrev Bjarke Andersen:
> Kent Friis <nospam@nospam.invalid> crashed Echelon writing

> Tja indtil videre, så kan xDSL kun køre på kobberledningerne i jorden, så
> xDSL vil indtil videre kræve et fikseringpunkt såsom PSTN linje ;)

Men ikke nødvendigvis et skillefilter baseret på de frekvenser ADSL
bruger.

Mvh
Kent